رزمایش گردان بیت المقدس سپاه ناحیه بابلسر تحت عنوان مدافعان حرم به استعداد ۴گردان،که ۲گردان ان از بخش هادی شهر، و ۱ گردان از بخش بهنمیر و یک گردان کوثر در بخش مرکزی در تاریخ های ۱۳و۱۴ ابان براساس برگزار می شود.
کد خبر: ۸۷۷۱۵۳۸
|
۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، فرمانده سپاه بابلسر در گفتگو با بسیج در خصوص رزمایش بیت المقدس و کوثر گفت: از انجا که انقلاب اسلامی بدلیل برخورداری از ذات وماهیت استکبار ستیزی همواره موردغضب و کینه امپریالیسم جهانی می باشد،ضرورت امادگی و مقابله با هر گونه توطئه همراه با افزایش توانمندی نیروها امری بس مهم وحائز اهمیت خواهد بود.
حسین نژاد افزود: امروز امنیت واسایش کشور محصول همین حضور ودفاع از سو ی جوانان است.
این مسئول یادآور شد: جوانان پر شور وسلحشوری که سلحشوری را از برادران،پدران وفرزندان این خاک مقدس اموختند و به مانند علی اکبر امام حسین پای در رکاب جهاد نمودند و به ندای رهبرشان با اقتدار لبیک گفتند.
وی اظهارداشت: رزمایش گردان بیت المقدس سپاه ناحیه بابلسر تحت عنوان مدافعان حرم به استعداد ۴گردان،که ۲گردان ان از بخش هادی شهر، و ۱ گردان از بخش بهنمیر و یک گردان کوثر در بخش مرکزی در تاریخ های ۱۳و۱۴ ابان براساس نوع تهدید از سوی دشمن با سناریو از پیش طرح ریزی شده بصورت واحد وهمزمان در حوزه سرزمینی خود وارد عمل شده وبه ان اهدافی که مد نظر هست به حول وقوه الهی خواهند رسید.
حسین نژاد بیان کرد: در رزمایش مدافعان حرم گردان های بیت المقدس سپاه بابلسر از امادگی وتوان رزم بالایی برخوردار بوده واجرای این رزمایش وتمرین عملی ومیدانی را در ۳بعد امنیتی،سیاسی ،امداد وکمک رسانی در ۳بخش، هادی شهر به استعداد ۲گردان ،بخش بهنمیر به استعداد ۱گردان وبخش مرکزی به استعداد یک گردان کوثر به اجرا خواهند گذاشت.
فرمانده سپاه بابلسر خاطر نشان ساخت: از انجا که رزمایش گردان های بیت المقدس از نشانه های اقتدار وعزت انقلاب اسلامی به شمار می ایند قطع به یقین با اهدافی اجرا می شود.
حسین نژاد عنوان کرد: هدف از برگزاری این رزمایش در سطح سپاه ناحیه بابلسر،بالا بردن وارتقا دانش واگاهی بسیجیان در برابر توطئه ها وعملیات روانی دشمن واز سوی دیگر شناسایی تهدیدات دشمن وترمیم وتقویت نقاط اسیب پذیر و همچنین اموزش نیروهای بسیجی جهت ارتقا روحیه انان وتقویت واماده نگاه داشتن یگانهای عملیاتی برای حضور در شرایط بحرانی می باشد.
این مقام مسئول در سپاه شهرستان تاکید کرد: از سوی دیگر رزمایش ها ی گردان بیت المقدس وکوثر فرصت مغتنمی برای ارزیابی قدرت عملی نیروها که بصورت میدانی وارد مرحله اصلی میشوند خواهد بود،
وی گفت: نیروهای حاضر در رزمایش طبق سین عملیات با طی فرایند،وکسب مهارت ها وپس از تایید وبا احراز اموزش های لازم در این ماموریت شرکت نمودند واز لحاظ امادگی در وضع مطلوب وقابل قبولی قرار دارند.
حسین نژاد بیان کرد: خوب رزمایش بیت المقدس وکوثر سپاه ناحیه بابلسر در ۲ روز اجرا خواهد شد .بدین معنی که در روز اول یعنی پنجشنبه نیروها پس از فراخوان وتجهیز ،برنامه های اموزشی وتمرینات تئوری را در راستای سناریو تعریف شده برای هر گردان خواهند داشت، در همین راستا در روز نخست برنامه های از قبیل برپایی نماز جماعت و سخنرانی سیاسی،عقیدتی،فرهنگی،دعای کمیل وراهپیمایئ تاکتیکی از جمله برنامه هایی خواهد بود که برای بسیجیان اجرا خواهد شد
وی افزود: در روز دوم، گردانهای بیت المقدس پس از برگزاری مراسم صبحگاه با حضور مسولین وخانواده های معظم شهدا عملا مرحله اصلی رزمایش را بر اساس سناریو که بصورت اجرای عملی ومیدانی ان مئ باشد به نمایش خواهند گذاشت...ً

ارسال نظرات
پر بیننده ها