خبرهای داغ:
سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه استان قم به مناسبت ایام الله 13 آبان بیانیه ای منتشر کرده است.
کد خبر: ۸۷۷۱۵۴۹
|
۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

" امروز در دنیا، مظهر استکبار، با همان معنای زشت و نفرت انگیزش، آمریکاست."    
مقام معظم رهبری (مدظله العالی) 13/08/81

سالهاست نتایج تعهدات آمریکایی های بدعهد و مکّار در عرصه های گوناگون، شهره عام و خاص شده. همان دولت مردان روباه صفت که با پشتیبانی برخی حُکّام عرب و مرتجع منطقه، دندان تیز کرده و چشم دیدن اتحاد و عزت مسلمین، و سرمایه های بیکران معنوی و مادی جهان اسلام را نداشته و گوششان تاب شنیدن ندای حقِ آزادگان عالَم را ندارد.

این در حالیست که ایمان و اتحاد مسلمانان در میادین جهاد، بارها همچون مشتی آهنین، بر سر استکبار جهانی کوبیده شده و خواهد شد. پیروزی های پی در پی امت حزب الله در اَقصی نقاط عالَم، حاکی از ضعف و انحطاط درونی زورگویان و مستکبرین جهان، و عزت و سرفرازی روز افزون جبهه مقاومت، به رهبریِ ولی فقیهِ شجاع و بیدار است.

شاهد دیگر ماجرا، انتخابات ریاست جمهوری آمریکاست که طی آن، دو کاندیدای مطرح این عرصه از دو حزب، با رفتارهای دور از شأن انسانیت و خوی ستیزه جویی، به لجن پراکنی پرداخته و نه تنها کشور خود را، بلکه فضای مجازی و مطبوعاتی و رسانه ای جهان را، به منجلاب کشیده اند. این خود بیانگر اوج انحطاط و فروپاشی اخلاق در آمریکاست، که میخواهند برای چند سال، سُکان هدایت کشورشان را به موجوداتی وحشی و سبُک مغز بسپارند!

در چنین شرایطی، از دولت مردان جمهوری اسلامی ایران انتظار می¬رود، ضمن خودداری از برقراری هر گونه رابطه با شیطان بزرگ، از اعتماد و خوش بینی به آن ها پرهیز نموده، اَمان نامه های یزید زمان را، بر چهره نحس او بکوبند. 

همچنین با اتخاذ مواضع محکم و کوبنده در قبال زورگویان و مستکبران عالَم، عزتمندانه به دفاع از منافع ملی و حقوق مسلّم مسلمانان مظلوم منطقه، برخیزند. 

ما مهندسین بسیجی استان قم، ضمن اعلام انزجار از هرگونه سازش و مذاکره با این شیطان صفتان، آرزو داریم روزی، ولی امرمان، مقام عظمای ولایت، اِذن دهند تا با بذل جان ناقابل خویش، لرزه بر اندام پوشالی استکبار جهانی و در رأس آن، آمریکای جنایتکار و رژیم غاصب صهیونیستی انداخته، ریشۀ ظلم را از دلِ این کُره ی خاکی، بیرون کشیم 
و به زباله دان تاریخ بیفکنیم. 
ان شاءا...
وعده همبستگی ما در برابر استکبار، همان قرار هرساله، با عمل به وظیفۀ شرعی و انقلابی خویش، در یوم ا... 13 آبان، پنجشنبه 13/08/95 ساعت 8:30 صبح، میدان روح الله

سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه امام علی بن ابیطالب(ع)

یازدهم آبان ماه سال 1395
مصادف با اول صفر 1438

ارسال نظرات
پر بیننده ها