نخستین تجربه‌های مقاومت اسلامی لبنان در حوزه ادبیات کودک و نوجوان، در قالب سه عنوان کتاب مهمان خانه‌های ایرانیان شد.
کد خبر: ۸۷۷۱۵۶۶
|
۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج،  مهدی مقامی، مدیر انتشارات اوج کودک و نوجوان خبر داد: کتابهای «برای چه فداکاری کرد»، «سوسو و کلاغ سیاه» و «نگهبان کوه» انتشارات رسالات حزب‌الله لبنان، با ترجمه یوسف سرشار به مخاطبان ایرانی عرضه می‌شوند.

وی افزود: «برای چه فداکاری کرد» نوشته امل ناصر و «نگهبان کوه» نوشته سوزان فلحه اند و هر دو کتاب را ریما کوسا تصویرگری کرده است. «سوسو و کلاغ سیاه» نیز نوشته جمانه سوید و مصور شده  توسط صباح کلّا  است.

مقامی رده سنی مخاطبان این سه  کتاب را پیش دبستانی و سالهای اول، دوم و سوم دبستان عنوان کرد و  اظهار داشت: در انتشارات اوج کودک و نوجوان، تلاش شده این سه کتاب با مضمون مقاومت، با کتاب‌آرایی مناسب و چشم‌نواز به بازار عرضه شوند. لذا استفاده از کاغذ باکیفیت و دستگاههای چاپ دقیق، گرد کردن گوشه‌های کتاب برای حذف لبه‌های تیز کاغذ، افزودن لایه سلفون برای افزایش عمر جلد کتاب و ... از اقداماتی بوده که در چاپ این کتابها صورت گرفته است.

علاقمندان می‌توانند برای تهیه کتابهای سوسو و کلاغ سیاه، نگهبان کوه و برای چه فداکاری کرد، به فروشگاه کتاب شادزی، واقع در خیابان سید جمال‌الدین اسدآبادی، بالاتر از میدان اسدآبادی، شماره 360 مراجعه کنند یا با شماره تلفن 88214440 تماس بگیرند.
ارسال نظرات