خبرهای داغ:
امام جمعه کنگاورگفت: حماسه باشکوه دانشجویان در تسخیر سفارت آمریکا، نه تنها معنای توانستن را بار دیگر احیا کرد بلکه قدرت پوشالی زورگویان و مستکبران جهانی را نیز به سخره گرفت.
کد خبر: ۸۷۷۱۵۶۸
|
۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کنگاور ،حجت الاسلام محمد ایوبی گفت: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام، معادلات سیاسی آمریکا را به هم ریخت،جوانان نباید هرگز تصور کنندکه آمریکا دست از مبارزه با ایران اسلامی برداشته است، چرا که در نهاد آمریکا کینه و دشمنی موج می‌زند.

 

امام جمعه کنگاور سربلندی و اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران را مرهون هوشیاری و ایستادگی جوانان، دانش‌آموزان و دانشجویان ایرانی پیرو خط امام در 13 آبان 1358 دانست و ابراز داشت: حماسه باشکوه دانشجویان در تسخیر سفارت آمریکا، نه تنها معنای توانستن را بار دیگر احیا کرد بلکه قدرت پوشالی زورگویان و مستکبران جهانی را نیز به سخره گرفت.

 

وی بیان داشت: 13 آبان روزي است كه در آن سه حادثه مهم رخ داده است:

الف : آبان 1343 تبعيد حضرت امام به تركيه .

ب: 13 آبان 1357 قتل عام و كشتار دانش آموزان و دانشجويان توسط مزدوران رژيم شاه .

ج: 13 آبان 1358 تسخير لانه جاسوسي امريكا به همت دانشجويان مسلمان پيرو خط امام .

حجت الاسلام محمد ایوبی  حضور در راهپیمایی 13 آبان را مشت محکمی به دهان استکبار خواند و افزود: در سایه رهبری امام راحل ریشه استکبار از انقلاب اسلامی کنده شد و امروز در سایه بصیرت، هوشیاری و رهنمودهای رهبری و بیداری ملت ایران استکبار در ایران اسلامی جایگاهی ندارد.

 

وی با اشاره به مردمی بودن تشکلهای دینی عنوان داشت: این تشکلها نقش مهمی در ترویج فرهنگ انقلابی داشته و از این ظرفیت باید به خوبی در جهت تبیین و ترویج اهداف و آرمانهای انقلاب استفاده کرد.

 

وی در ادامه گفت:  حضور در راهپیمایی 13 آبان ماه تجدید میثاق با آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت فقیه است، مردم با حضور در راهپیمایی 13 آبان مشت محکمی بر دهان استکبار می زنند.

ارسال نظرات