خبرهای داغ:
دانشجوی نخبه و مخترع بسیجی بیرجندی:

نظام سلطه با تفکر عزت بخش ملت ها و یک رهبر آزاده مواجه است

دانشجوی نخبه و مخترع جوان بیرجندی گفت: امروز نظام سلطه با یک فکر عزت بخش به ملت ها و یک رهبر آزاده مواجه است، استکبار جهانی از بیداری اسلامی وحشت دارند چون از نابودی وحشت دارند.
کد خبر: ۸۷۷۱۵۷۱
|
۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۲

رضا سید آبادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی با گرامی داشت هفته استکبار ستیزی اظهارداشت : از دوران کودکی بسیار به حوزه برق علاقه داشتم و گاهی دست به ابتکاراتی می زدم. همزمان با پایان دوره هنرستان نخستین گام در زمیته اختراع را برداشتم و با جشنواره خوارزمی تا مرحله کشوری پیش رفتم.

مخترع سیستم هوشمند ایمنی خودرو، ضد سرقت با بیان اینکه در حال حاضر در مقطع کارشناسی ارشد برق گرایش کنترل مشغول تحصیل هستم، گفت: این سیستم با مجموعه ای از سنسورهای فرا هوشمند که با بهره گیری و بکارگیری آن ها می تواند هر خودرویی در کلاس و سطحی را برابر سرقت بیمه نماید ، این دستگاه نمونه خارجی نداشته و بسیار اقتصادی است.

وی ادامه داد: این دستگاه تحت عنوان ترمز دستی هوشمند به ثبت رسیده است و گواهینامه ثبت اختراع دارد.

هر دانشجو یک مهره تاثیرگذار در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است

این دانشجوی دانشگاه آزاد بیرجند با اشاره به هفته استکبار ستیزی و نقش دانشجویان برای مقابله با نفوذ استکبار جهانی گفت: همزمان با شروع تهاجم فرهنگی شاید بشود گفت دانشگاه بستر مناسبی برای این منظور هست و پس هر دانشجو امروز یک مهره تاثیر گذار هست و نقش بسیار مهمی دارد.

وی به نقش دانشجویان برای تحقق اقتصاد مقاومتی شاره و عنوان کرد: تحصیل، تهذیب و ورزش در تمام سطوح زندگی که سخن امام خامنه ایی (حفظه الله) است را از همه دانشجویان و جوانان می خواهم.

وی با تاکید بر اینکه استکبار جهانی نمی خواهد جوانان ما در همه عرصه ها خوش بدرخشند؛ گفت: این امر طبیعی است که عزت و ذلت کنار هم قرار نمی گیرد.

نظام سلطه با یک فکر عزت بخش به ملت ها و یک رهبر آزاده مواجه است

سیدآبادی با اشاره به اینکه امروز نظام سلطه با یک فکر عزت بخش به ملت ها و یک رهبر آزاده مواجه است، افزود: همانطور که میدانیم استکبار جهانی از بیداری اسلامی وحشت دارند چون این ها از نابودی وحشت دارند.

این دانشجوی نخبه با اشاره به تفکر بسیجی و جهادی و نقش آن برای مقابله با دشمن ؛ تاکید کرد: این تفکر به منزله روح جامعه پویا میتواند مطرح شود.

وی تاکید کرد: تفکر بسیجی در تمام نقاط کشور حتی در برابر تحریم ها حتی در زمان جنگ تحمیلی نیز مطرح و عملیاتی شد که این امر علاوه بر اقتدار نظام مقدس به بهبود زندگی فردی و اجتماعی کمک خواهد کرد.

این نخبه بسیجی به شرایط دنیای امروز و تهدیدات دشمن به نقش دانشجویان در دانشگاه و جامعه اشاره و متذکرشد: دانشجویان می توانند با ایستادگی فرهنگی گام مهمی در ناکام گذاشتن توطئه دشمنان بردارند.

مخترع سیستم هوشمند ایمنی خودرو، ضد سرقت با اشاره به حمایت مسئولین از این طرح عنوان کرد: خوشبختانه امروز با کمک وتلاش های کم نظیر آقای عقیلی پور مسئول سازمان بسیح علمی پژوهشی سپاه انصارالرضا(علیه السلام) استان و کلیه پرسنل این سازمان و پارک علم فناوری به منزله یک رودخانه پرشور و وصف ناپذیر در کنار من و همه مخترعین می باشند
ارسال نظرات
پر بیننده ها