فرمانده حوزه شهید فهمیده سمنان:

شهدا را الگوي زندگي فردي و اجتماعي خود قرار دهیم

فرمانده حوزه شهید فهمیده سمنان با اشاره بر اینکه باید به تربیت اسلامی فرزندانمان اهمیت زیادی دهیم،گفت: باید در تمام مراحل زندگی شهدا را الگو قرار دهیم.
کد خبر: ۸۷۷۱۶۲۴
|
۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، روح الله رضاییان در دیدار فرماندهان و اعضای شورای حوزه شهید فهمیده و رضوان سمنان كه در راستای گرامیداشت هفته بسیج دانش اموزی در ساختمان ولایت برگزار شد،‌ ضمن تبریک به مناسبت هفته بسیج،در خصوص شهید فهمیده بیان کرد: شهید فهمیده به اتفاق دوست شهیدش "محمدرضا شمس" سنگری واحد داشت که در هجوم عراقی‌ها به خرمشهر محاصره شد. "محمدرضا شمس" دوست و همسنگر حسین زخمی شد و حسین با سختی و مرارت فراوان او را به پشت خط رسانید و به جایگاه قبلی خود بازگشت.

وي ادامه داد: او با مشاهده تانکهای عراقی که به طرف رزمندگان اسلام هجوم آوردند و در صدد محاصره و قتل عام آنها بودند، تاب نیاورد و در حالی که تعدادی نارنجک به کمرش بسته بود به طرف تانک‌ها حرکت کرد؛ در این هنگام تیری به پایش اصابت کرد و او از ناحیه پا مجروح شد، اما آن تیر نتوانست در اراده محکم و عزم پولادین او خللی ایجاد کند، از این رو بدون هیچ دغدغه‌ و تردیدی تصمیم خود را عملی ساخت و از لابه‌لای امواج تیر که از هر سو به او شلیک می‌شد، خود را به زیر تانک انداخت.

رضاییان تصریح کرد: باید از سیره ی زندگی و ایثار شهدای والامقام درس بگیریم و در تمام مراحل زندگی خود و همچنین تربیت فرزندانمان از آن ها الگو بگیریم؛ امروز ما باید نگران و مراقب تربیت کودکانمان باشیم تا فرهنگ غرب وارد ذهن و تفکر آن ها نشود؛ والدین مسئولیت خطیری دارند و باید از اطلاعات به روز برای تربیت اسلامی فرزندانشان کمک بگیرند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار