با رای مجلسی که با ریاست دکتر لاریجانی انتظاری غیر از این هم نمی رفت سه وزیر پیشنهادی دولت با سابقه مشخص و مبرهن در جریان نظام انقلاب اسلامی، با تمکین نمایندگان راهی وزارتخانه ها شدند.
کد خبر: ۸۷۷۱۶۴۰
|
۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، گرچه سه وزیر پیشنهادی رئیس جمهور در دوره مجلس گذشته حائز صلاحیت نشده و برای وزارتخانه های دولت برای امور اجرایی در نظام اسلامی و بر مردم مورد اعتماد قرار نگرفتند اما با فعالیت تبلیغی و فرهنگی دولت پس از تغییر آن مجلس اولین ثمره آن چشانده شد و بالاخره کسانی به وزارتخانه ها دست یافتند که هرگز در ماجرای فتنه اعلام برائت از آن نکردند!
کسب آرای اعتماد مجلسیان به سه وزیر برای اداره جامعه ارزشی اسلامی، گرچه شبیه کار خارق العاده مجلس گذشته در پذیرش بی چون و چرای 20 دقیقه ای برجام بی فرجام بود، اما غافل نباید شد که همه این لابی ها در مجالس فعلی و قبلی با دکترین محافظه کارانه آقای رئیس بهارستانی ها اگر غیر این می شد تعجب آور بود.
 لابی هایی که هرگز منفعت مردم در جامعه اسلامی را دنبال نکرده و در کارزار فرهنگی علیه ارزشها، اصول و مبانی جنبش هایی خطرناک طرح ریزی می شود.
به نظر می رسد که اعتماد بهارستانی ها به سه وزیر، از ترس توپ و تشر های رئیس دولت به نمایندگان ملت و خطاب قراردادن واژه انقلابیون نفهم نقش روانی زیادی  از بازیگر نقش اول سیاست در دولت  از خود به جای گذاشته است.
به هر حال مردم اگر همه کوتاهی های نمایندگان خود را  در موضوع پیگیری معیشت، زوال رفاه اجتماعی، بیکاری و زیر پا گذاشتن عزت در ماجرای برجام و مذاکرات نافرجام و مسائل فرهنگی آجتماعی را نادیده بگیرد اما در مباحث اعتقادی،اصول ارزشهای اسلامی و التزام به نظام و مبانی اصیل ولایت فقیه هرگز قصوری را بر نمی تابد و خواهان پاسخ نمایندگان در مورد تصمیماتی است که دست مردم از تغییر و اتخاذ آن کوتاه است.
 سید حسینعلی تقوی
   
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها