خبرهای داغ:
دبیر هیئت کاراته استان قزوین اظهار کرد: امیدوارم که مردم عزیز و نهادهای دولتی و سایر ارگانها بتوانند حمایت از این عزیزان را در راه قهرمانی و پهلوانی برای این بزرگان هموار نگه دارند تا بتوانیم در رشته کاراته جذب حداکثری داشته باشیم.
کد خبر: ۸۷۷۱۶۶۱
|
۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰

حمید رضا داوری دبیر هیئت کاراته  استان قزوین و داور ارشد بین المللی که سابقه  قضاوت در فینال بازیهای قهرمانی اسیا را نیز دارد  در مراسم استقبال از  قهرمانان کاراته جهان در گفت گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در  قزوین اظهار کرد: این قهرمانان افتخارات ایران و استان قزوین  هستند.

وی ادامه داد: بهمن عسگری  اسطوره مسابقات جهانی کاراته و پرافتخارترین مدال آور استان قزوین در آوردگاه جهانی می باشد.

داوری بیان کرد: ورزش کاراته در المپیک حضور  ندارد اما در رشته کاراته در سطح جهانی عسگری ورزشکاری بی نظیر است، ضمن اینکه علی اصغر آسیابری  به عنوان جوان ترین عضو  کاراته  تیم ملی نیز که به عنوان یک پدیده است.

دبیر هیئت کاراته اذعان کرد: با برنامه ریزی خوب و مدون و  توانایی  این ورزشکاران عزیز توانستند افتخار برای ایران اسلامی و  استان قزوین کسب کنند، این عزیزان ما با شکست تمام رقیبان خود در داخل کشور پیراهن مقدس تیم ملی را بر تن کردند و اولین مدال انفرادی کاراته را برای استان قزوین به ارمغان آورد.

وی تبیین کرد: این مسابقات در اتریش برگزار شد که 118 کشور در این مسابقات  شرکت داشتند، همانند آوردگاه  المپیک می باشد و با توجه به برنامه ریزی که از ده سال پیش در هیتکاراته استان قزوین تدوین شده است.

داوری افزود: کاراته هم در سال 2020 وارد ورزش های المپیکی می شود، امیدواریم بتوانیم در کنار این عزیزان  نتایج زرین و درخشانی را در المپیک برای ورزش استان و کشور شاهد باشیم.

وی مطرح کرد: در بحث اسپانسر و کمک به این عزیزان ما به لحاظ مالی محدودیت داریم  و خود این عزیزان از خانواده های ضعیف هستند، امیدوارم که مردم عزیز و نهادهای دولتی و سایر ارگانها بتوانند حمایت از این عزیزان را در راه قهرمانی و پهلوانی برای این بزرگان هموار نگه دارند تا بتوانیم در رشته کاراته جذب حداکثری داشته باشیم.

داوری در خاتمه گفت: ما به مسئولان توصیه می کنیم که با ورزش به عنوان گنج سلامتی نگاه کنند و با گرایش به ورزش سلامتی خود و جامعه را تضمین کنند.

1002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها