فرمانده سپاه ناحیه بجستان در گفتگو با "بسیج":
فرمانده سپاه ناحیه بجستان گفت: تجربه برجام نشان داد هیچگاه نمی توان به امریکا اعتماد کرد، آن‎ها حتی تقیدی به حفظ پایبندی خود در موضوع برجام و هر موضوع دیگر ندارند و هر وقت اراده کنند پیمان شکنی می کنند.
کد خبر: ۸۷۷۱۶۶۷
|
۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۸
سرهنگ علیرضا جنیدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، اظهار کرد: ۱۳آبان در تاریخ انقلاب اسلامی برگ زرین و مقطعی حساس و مناسبتی پر خاطره است، ۱۴ سال بعد از تبعید حضرت امام (ره)در روز همان روز سال ۵۷ فرزندان امام و صدها دانش آموز و دانشجو در مقابل دانشگاه تهران و خیابان های اطراف با شعار درود بر خمینی و مرگ برشاه، پایه های حکومت منحوس پهلوی را به لرزه در آوردند و با گلوله های شاه به خاک و خون غلتیدند.
 
وی افزود: کارنامه موفق دانش آموزان با هدایتگری معلمان متعهد و اعزام بیش از ۵۰۰ هزار نفر دانش آموز به جبهه های حق علیه باطل و تقدیم ۳۶ هزار شهید برکسی پوشیده نیست و بلاشک این قشر آینده دار سهم بزرگی در پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در ۸ سال دفاع مقدس ایفا کردند.
 
سرهنگ جنیدی اذعان کرد: در خصوص ۱۳ آبانی که روز ملی مبارزه با استکبار جهانی عنوان گرفت؛ مقام معظم رهبری می فرمایند ۱۳ آبان یادآور یک حقیقت تلخ و بسیار مهم است و آن حقیقت عبارت است از روح استکبار در قدرت ها و سلطه های استکباری، این خوی استکباری نه تنها کم نشده است بلکه هر روز ابعاد جدیدتری به خودش می گیرد.
 
فرمانده سپاه بجستان ادامه داد: برجام یک تجربه جدید در شناخت آمریکاست، تجربه برجام نشان داد هیچگاه نمی توان به امریکا اعتماد کرد، آنها حتی تقیدی به حفظ پایبندی خود در موضوع برجام و هر موضوع دیگر ندارند و هر وقت اراده کنند پیمان شکنی می کنند لذا تاکید مقام معظم رهبری به جوانان این است که امروز شما خط مقدم حرکت ملت ایرانید، ملت ایران به قله هایی چشم دوخته است و به سمت آن قله ها حرکت می کند و شما این حرکت را باید تسریع ببخشید.
 
وی افزود: لذا نقطه امید حرکت جامعه به سمت آرمانهای مطلوب و مورد نظر،دانش آموزان هستند و در صورت واکسینه شدن این قشر تاثیر گذار در مقابل جنگ نرم گسترده دشمن، انقلاب بیمه خواهد شد.
 
سرهنگ جنیدی تصریح کرد: تجربه ۳۸ ساله انقلاب مهر تاییدی است بر پایبندی این قشر حساس جامعه نسبت به ارزش های الهی و ولایی و همراهی با ولایت فقیه به عنوان نقطه امید رهایی ما از دست اجانب ومستکبرین است.
 
عضو شورای تامین بجستان عنوان کرد: ۱۳آبان امسال نیز مردم شریف و نجیب و ولایتمدار شهرستان بجستان دوشادوش دانش آموزان بار دیگر انزجار خود را از استکبار و نماد آن یعنی آمریکای جنایتکار اعلام خواهند کرد و با حضور گسترده خود بار دیگر با عمل به هنگام و به جای خود در پاسداری وحراست از میراث بزرگ شهدا و امام شهدا تاکید خواهند کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها