خبرهای داغ:
قهرمان جوان کاراته جهان:

هدفم کسب مدال طلای المپیک 2020 است

قهرمان کاراته جهان گفت: اگر حمایت اسپانسر ها را داشته باشیم می توانیم خود را با قدرت هر چه تمام تر به فدراسیون کاراته جهان بشناسانیم.
کد خبر: ۸۷۷۱۶۹۰
|
۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۷

علی اصغر آسیابری  قهرمان کاراته جهان در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین گفت: من با هماهنگی های خاصی که با مربیان و کادر تیم ملی داشتم  توانستیم  در یک شرایط ایده آل و آرمانی  در مسابقات جهانی با غلبه بر حریفان نامدار وزن خود  راهی فینال و موفق به کسب مدال طلا بشوم.

محمد آسیابری کاراته کار  جوان تیم ملی که کارشناسان از او به عنوان پدیده این رشته یاد می‌کنند  بیان کرد: من با توجه به اینکه پدرم  اولین مربی سازنده من در رشته کاراته بوده است یک برنامه ریزی مدون و کامل را دنبال خواهم کرد  تا از شرایط  آرمانی و آمادگی خود دور نشوم.

آسیابری یادآور شد:  در این راه نیاز به  اسپانسر برای شرکت در مسابقات داریم و هرچه قدر در این مسابقات پر رنگ تر حاضر شویم دید فدراسیون کاراته جهانی به ایران  تغییر خواهد کرد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه در سال 2020  کاراته به طور رسمی وارد  بازیهای المپیکی می شود  من تمام سعی خود را در این مدت به  کار خواهم بست تا بتوانم در مسابقات المپیک 2020 با مدال زرین از مسابقات برگردم.

این قهرمان در پایان گفت:  استقبال مردم و مسوولین از ما  خوب بود و ما را دلگرم می‌کنند که  بتوانیم با قدم محکمتر پا در عرصه مسابقات جهانی و المپیک آینده بذاریم.

1002/ت20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار