مسئول بسیج سازندگی سپاه عاشورا:

امسال بیش از 100تیم پزشکی به مناطق محروم اعزام شدند

مسئول بسیج سازندگی سپاه عاشورا در نشست قرارگاه سازندگی هوراند با بیان اینکه امسال بیش از100تیم گروه جهادی پزشکی در قالب اردوهای جهادی به مناطق محروم اعزام شدند، گفت: در شهرستان های خدافرین و ملکان بیمارستان صحرایی برای ارائه خدمات پزشکی سلامت توسط بسیج سازندگی سپاه عاشورا ایجاد شده که واقعا کم نظیر است.
کد خبر: ۸۷۷۱۷۶۰
|
۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سید صفر قائمی افزود: 80خانه محروم در استان با همکاری کمیته امداد شهرستان ها و در مناطق محروم ساخته شده که موجب محرومیت زدایی در مناطق محروم شده و کاری خداپسندانه است.

فرمانده سپاه هوراند نیز در سخنانی با بیان اینکه امروز تنها راه امید دشمنان از طریق نفوذ و تحریم اقتصادی است، اظهار کرد: با عمل به فرمایش های رهبر فرزانه انقلاب و اجرای اقتصاد مقاومتی، این اهداف شوم دشمنان نیز خنثی خواهد شد.

محمد رضا سلطانزاده با ارائه گزارشی از اقدامات انجام گرفته در طول شش ماه نخست امسال بسیج سازندگی، اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم با همکاری کمیته امداد شهرستان جهت ساخت و ترمیم خانه محروم در روستاها، اعزام کارگروه های جهادی خواهران با هماهنگی حوزه خواهران جهت ارایه خدمات بهداشت سلامت و ارایه تسهیلات متناسب با محصولات و تولیدات شهرستان را بخشی از این اقدامات برشمرد.

نشست قرار گاه سازندگی هوراند با حضور معاونت بسیج سازندگی سپاه عاشورا و کارگروه اقتصادی این شهرستان دراتاق جلسات فرمانداری برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها