مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امامت تبریز:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امامت تبریز در کارگاه اموزشی فرماندهان و مدیران بسیج این سپاه، گفت: حقیقتا مدافعین حرم و رزمندگان، عماریون زمان هستند و امنیت و آسایش جامعه اسلامی به برکت وجود آن هاست.
کد خبر: ۸۷۷۱۷۸۲
|
۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام رسول علیجانی تاکید کرد: اصلی ترین حافظان انقلاب اسلامی وجود با برکت ولایت مطلقه فقیه و مجاهدین انقلاب اسلامی و رزمندگان هستند که در سرتاسر جهان به یاری مستضعفین و مظلومین شتافته و با از خودگذشتگی و ایثار از انقلاب اسلامی دفاع می کنند.

وی با بیان اینکه از صدر اسلام تاکنون نمونه های زیادی از ظلم به اسلام توسط مسلمانان ظاهری انجام شده، افزود: تا زمانیکه اسلام جعلی و ظاهری وابسته به استکبار جهانی وجود دارد این ستم ها نیز ادامه خواهد داشت و تنها راه نجات آن ها، معرفی چهره پلید و خبیث آن هاست.

علیجانی افزود: آل سعود، داعش و تکفیری ها از نسل یزید، معاویه و عمر هستند که علیه اسلام ناب حرکت کرده و به نسل کشی و جنایت علیه مسلمانان افتخار می کنند.

وی ادامه داد: اگر بیداری مسلمانان و مجاهدین نبود، حادثه های زیادی همچون کربلا تکرار می شد و اکنون به برکت وجود مجاهدین اسلام ناب، دشمن اسلام حقیقی روز به روز متحمل شکستهای سنگینی می شود.

ارسال نظرات