فرمانده سپاه بندرانزلی:

رزمایش الی بیت المقدس همراه با آموزش در انزلی برگزار می شود

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بندرانزلی با بیان اینکه رزمایش الی بیت المقدس همراه با آموزش است، گفت: روز اول رزمایش برنامه های رزمایش را تمرین میکنیم و مباحث مورد نیازی برای رزمایش را آموزش میدهیم و روز دوم رزمایش را به صورت عملیاتی در سطح شهر اجرایی میکنیم.
کد خبر: ۸۷۷۱۷۸۳
|
۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بندرانزلی در نشست خبری با اصحاب رسانه در رابطه با رزمایش الی بیت المقدس بندرانزلی اظهار کرد: این رزمایش ۱۳ و ۱۴ آبان ماه  با همکاری  سه گردان بیت المقدس برادران و گردان کوثر خواهران در انزلی برگزار می شود و این گردان ها در راهپیمایی روز ۱۳ آبان نیز حضور دارند.

سرهنگ پاسدار جمشید اصحابی گفت: هدف گذاری این رزمایش آموزش صحیح برخورد با عملیات های تروریستی است.

وی با تاکید بر اینکه هرکدام از حوزه های مقاومت انزلی وظایف خاصی را در این رزمایش بر عهده دارند،  تصریح کرد: حوزه امیر المومنین انزلی دفاع از حملات دریایی را در دستور کار قرار داده است.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت انزلی گفت: حوزه شهدا انزلی حفاظت از مکان های حساس همچون پمپ بنزین، بیمارستان و پست برق را در محدوده غربی شهرستان عهده دارد، محوریت فعالیت آنها در خصوص اقدامات حفاظتی پس از بمب باران هوایی هست.

وی افزود:گردان شهید نامجو انزلی از مناطق حساس منطقه غازیان از جمله اداره کل شیلات ، پست برق غازیان و پمپ بنزین غازیان را در محدود شرقی شهرستان مراقبت می کنند.

اصحابی تصریح کرد: بخشی از رزمایش مربوط به عملیات های تاخیری و ضد کمین است و برنامه هایی را جهت نمایش توانمندی در مقابله با اغتشاشات را در نظر دارد.

وی تاکید کرد: با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص عملیاتی تر شدن و قابل لمس تر شدن رزمایش ها به داخل شهر ورود می کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت انزلی با بیان اینکه رزمایش الی بیت المقدس همراه با آموزش است، خاطرنشان کرد: روز اول رزمایش برنامه های رزمایش را تمرین میکنیم و مباحث مورد نیازی برای رزمایش را آموزش میدهیم و  روز دوم رزمایش را به صورت عملیاتی در سطح شهر اجرایی میکنیم.

وی در رابطه با فعالیت بانوان در رزمایش الی بیت المقدس افزود:گردان کوثر خواهران نیز در قالب بمب باران شهری و فعالیت های امدادی و اطفاء حریق پس از بمب باران هوایی در روز دوم رزمایش وارد صحنه می شود.

اصحابی گفت: عملیات تاخیری، کمین و ضد کمین، امداد و نجات و مقابله با نیروی های تکفری و توریستی و اغتشاشات از جمله مهمترین برنامه ها و اهداف رزمایش الی بیت المقدس است.

فرمانده سپاه ناحیه انزلی با اشاره به اینکه دستگاه های مختلف نظامی و امدادی برای رزمایش اعلام آمادگی نموده اند، تصریح کرد: نیروی انتظامی و سازمان آتش نشانی در این رزمایش بزرگ همراه ما خواهند بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار