شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر اشکذر با حضور در منزل خیر اشکذری، آقای حیدری با این خانواده دیدار نمودند.
کد خبر: ۸۷۷۱۷۸۷
|
۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر، شهردار به همراه اعضای شورای اسلامی شهر اشکذر با حضور در منزل خیر اشکذری، آقای حیدری با این خانواده دیدار نمودند.

در ابتدای این دیدار مهدی جعفری پور ضمن تقدیر و تشکر از تمامی خیرین شهرستان اشکذر که در ارائه خدمات و ایجاد مراکز خیری در حوزه سلامت،مسکن، فرهنگی،مذهبی و کمک به هم نوع خود پیشگام بودند گفت: امروزه خیرین همگام با مجموعه شهرداری ها در امر شهرسازی موثر بوده و با گام های نیک اندیشانه خود ،عامل تحول در حوزه‌های مختلف بوده اند که این خود امری ارزشمند می باشد.

شهردار اشکذر بر ضرورت ورود خیرین به حوزه مدیریت شهری تاکید کرد و گفت:در حال حاضر فرهنگ مشارکت در اجرای پروژههای مدرسه سازی و مراکز درمانی در بین خیرین نهادینه شده است و لازم است خیرین در حوزه مدیریت شهری نیز مشارکت داشته باشند.

وی با بیان اینکه باید از ظرفیت خیرین در امور عام المنفعه استفاده شود خاطر نشان کرد: در کنار خیرین، مسئولان باید بستر و زمینه مشارکت حداکثری خیرین را فراهم کنند و این امر مهم باهمدلی،تعامل و یکپارچگی مردم و مسئولان تحقق می یابد.

در ادامه علی محمد حیدری ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مجموعه شهرداری اشکذر در ارائه خدمات مطلوب و در خور شان به مردم گفت:کار ارزشمند خیرین هزینه کردن نیست بلکه سرمایه گذاری ابدی است که در دنیا و آخرت باقی الصالحات خواهد بود.

در پایان این دیدار خانواده علی محمد حیدری خیر اشکذری، احداث مسجد به متراژ ۱۸۰مترمربع و همچنین مجموعه بسکتبال روباز به یاد بود شادروان وهب حیدری در پارک بزرگ شهر را تقبل نمود.

ارسال نظرات