مدیر آموزش و پرورش رودسر:

یادواره شهدای دانش آموز در رودسر برگزار می‌شود

مدیر آموزش و پرورش رودسر گفت: یادواره ۴۶ شهید دانش آموز والامقام دانش آموز شهر رودسر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۷۷۱۷۹۰
|
۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از رودسر، قربان احمدی اظهار داشت: یادواره ۴۶ شهید والامقام دانش آموز شهر رودسر به‌مناسبت ۱۳ آبان روز دانش آموز با سخنرانی سردار مصطفی‌پور فرمانده تیپ دوم میرزاکوچک خان در دبیرستان شهید بهشتی رودسر  برگزار می‌شود.

وی افزود: به‌مناسبت روز دانش آموز برنامه‌های متعدد فرهنگی و ورزشی شامل گلباران مزار شهدای دانش آموز، دیدار با خانواده شهدای دانش آموز، به صدا درآمدن زنگ استکبارستیزی در سطح مدارس و نصب پرده و پلاکارد در این شهرستان برگزار می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش رودسر از حضور یکپارچه و پرشور دانش آموزان این شهرستان در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در این شهرستان خبر داد و گفت: دانش آموزان رودسری با حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان ضمن بیعت مجدد با آرمان‌های بلند امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری، انزجار خود را از شیطان بزرگ، آمریکای جنایتکار اعلام می‌کنند.

احمدی همچنین از برپایی جشنواره فیلم رشد در این شهرستان خبر داد و افزود: جشنواره فیلم رشد ۱۴ الی ۲۰ آبان ماه در سالن شهید آوینی، کانون شهید جعفریان، هنرستان شهید قاسمی، کانون پرورشی فکری جوانان و مجتمع ها و مساجد سطح شهرستان رودسر برگزار می‌شود.

وی برپایی نمایشگاه نقاشی، جلسات نقد و بررسی و داوری فیلم و برگزاری مسابقات متعدد فرهنگی و علمی را از برنامه‌های جانبی این جشنواره خواند و تصریح کرد: جهت استفاده بهینه دانش آموزان و اولیاء آنان پخش ویژه فیلم به مدت سه روز برای آنان پیش بینی شده است.

ارسال نظرات