بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی از همه آحاد مردم خصوصا مهندسین بسیجی دعوت می کند تا با حضور در راهپیمایی روز 13 آبان که نماد تبری و برائت از دشمنان اسلام می باشد تقید و ایمان خود به خدا و اسلام را به رخ جهانیان بکشانند .
کد خبر: ۸۷۷۱۷۹۱
|
۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی استان یزد به مناسبت یوم الله 13 آبان بیانیه ای صادر نمود. متن بیانیه بدین شرح است:

بسمه تعالی

یوم الله 13 آبان یادآور تبعید حضرت امام خمینی(ره) از ایران به ترکیه در سال1343 به علت اعتراض به لایحه ننگین و شرم آور کاپیتولاسیون و مصونیت مستشاران آمریکایی، کشتار وحشیانه دانش آموزان انقلابی در سال 1357 توسط رژیم سفاک پهلوی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در تهران درسال 1358 به دست دانشجویان مسلمانان پیرو خط امام ره، میباشد.

اینها بیانگر این است که ایران و ملت مسلمان ایرانی همیشه دنبال رو حق و حقیقت بوده و هیچ گاه ظلم و ستم مستکبران را نپذیرفته و حتی تا پای جان از آزادگی خود دفاع می کند. ملت ایران باید با حضور با شکوه خود در راهپیمایی روز مبارزه با استکبار به جهانیان ثابت کنند آنچه آنان امروز تحت عنوان جاسوسی آمریکا در سفارتخانه ها به آن پی برده اند، ما سال ها قبل درک کرده و در 34 سال پیش آن لانه جاسوسی را تسخیر کردیم .

ما مهندسان بسیجی با شرکت در راهپیمایی روز 13 آبان هم نوا با نایب بر حق امام زمان و ولی فقیهمان فریاد خواهیم زد که آمریکا شیطان بزرگ بوده و ما به او خوش بین نبوده و اعتماد نداریم. چرا که عملکرد دولت ایالات متحده در قبال ایران طی چند دهه اخیر چیزی جز خباثت، خیانت و جنایت بر جا نگذاشته است. ما به دنیا ثابت کردیم استکبا ر جهانی حتی با زبان دیپلماسی و مذاکره هم قابل تعامل نبوده و دست از خود بزرگ بینی ، غرور و خوی استثماریش بر نمی دارد.ما می آییم تا نشان دهیم که حتی با وجود کم و بیش مشکلات معیشتی، همه آحاد مردم در برابر استکبار و آمریکای جنایت کار هم دل و هم صدا هستیم .در پایان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی از همه آحاد مردم خصوصا مهندسین بسیجی دعوت می کند تا با حضور در راهپیمایی روز 13 آبان که نماد تبری و برائت از دشمنان اسلام می باشد تقید و ایمان خود به خدا و اسلام را به رخ جهانیان بکشانند .

والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته

ارسال نظرات