امام جمعه كوهبنان:

مناطق عملیاتی تجلیگاه قدرت خداوند است

امام جمعه کوهبنان درمراسم بدرقه کاروان دانش آموزان راهیان نور شهرستان کوهبنان گفت: مناطق عملیاتی جنوب کشورتجلیگاه قدرت خداوند است.
کد خبر: ۸۷۷۱۸۵۳
|
۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج درکرمان؛ حجت الاسلام و المسلمین جعفری امام جمعه کوهبنان در مراسم بدرقه دانش آموزان اعزامی به مناطق عملیاتی جنوب  با تأکید بر ضرورت آشنایی جوانان ونوجوانان با آرمان‌های انقلاب و دفاع مقدس اظهار داشت: تلاش ما بر این است تا رابطه جوانان را با ارزش‌های انقلاب اسلامی حفظ کنیم تا از این طریق در برابر خطرات فرهنگی و تلاش‌های دشمنان کشور مصون بمانند

وی افزود: اردوی راهیان نور فرصتی برای شناسایی ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس به نسل جوان است و از این طریق آنان با افتخار آفرینی و مقاومت، ایثار و فداکاری و روحیه جهادگری مردانی آشنا می‌شوند که با اخلاص جان خود را فدای امنیت و آسایش مردم این سرزمین کردند.

جعفری خاطرنشان کرد: شهدا با عملکرد خود ارزش‌های والای انسانی را به اثبات رساندند و در اذهان مردم ماندگار شدند. ما باید از شهدا درس بگیریم و رفتار و منش آنان را سرلوحه کارهای خود قرار دهیم

حجت الاسلام و المسلمین جعفری یادآور شد: جوانان و نوجوانان درزمان جنگ تحمیلی موقعیت را چنین دیدند که درمیدان حق علیه باطل حضور پیدا کنندو با پیکار و شهامت در مقابل دشمن تا دندان مسلح بایستند.

وی ضمن استناد به آیاتی از قرآن کریم گفت:خداوند در قرآن به مومنان وعده داده است که اگر توکل کنند و ایمان داشته باشند بر دشمنان غلبه خواهند کرد حتی اگر تعداد دشمنان آنها چندین برابر باشد واین وعده ای است که تحقق آن را درجنگ تحمیلی شاهد بودیم.

امام جمعه کوهبنان خطاب به دانش آموزان گفت: باید برای این فرصتی که برایتان فراهم شده شکر گذار خداوند باشید و همواره اصولی که به آن سفارش شده است را مدنظر خود قرار دهید تا حداکثر بهره را ازاین سفر معنوی ببرید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار