پیام مدیر آموزش وپرورش کوهبنان به مناسبت فرا رسیدن ۱۳ آبان

سرپرست آموزش وپرورش شهرستان کوهبنان به مناسبت فرارسیدن ۱۳ آبان روز دانش آموز در پیامی به حضور با صلابت دانش آموزان در این مراسم تاکید رد.
کد خبر: ۸۷۷۱۸۵۸
|
۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج درکرمان؛ سید محمدرضا حسینی به مناسبت فرا رسیدن ۱۳ آبان پیامی به شرح ذیل صادر نمود:

متن این پیام اینگونه است :

باسمه تعالی

درود و سلام خدا بر شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، درود بر شهدای عزیز دانش آموز، آن لاله های سرخ ایران زمین که برگ و بار جوانی خویش را برای امنیت و آرامش هموطنان خود نثار کردند و درس آزادگی و مبارزه با استکبار را نه تنها به همکلاسی ها و هموطنانشان بلکه به همه جهانیان آموختند.

روز ۱۳ آبان سالروز تبعید مرجع مجاهد و رهبر کبیر انقلاب اسلامی از کشور و نیز سالگرد تسخیر سفارت آمریکا که به حق نام لانه جاسوسی برآن نهاده شد، مظهر مبارزه با مظاهر استبداد و استعمار در تاریخ مبارزات افتخارآفرین ملت مسلمان ایران است.

کشتار دانش آموزان انقلابی در سال ۱۳۵۷ ، ۱۳ آبان را به روزی ماندگار در تاریخ ایران بدل کرده است.
ایران عزیز اسلامی، امروز توانسته است در عرصه های مختلف سربلند باشد و با تکیه بر جوانان برومند خویش بر بلندای تاریخ، راست قامت بایستد و شعار آزادگی و سرافرازی سردهد و نظام مردم سالاری دینی را برقرار و همچنان در برابر زورگویی و زیاده خواهی بدخواهان و دشمنان نظام اسلامی و تحقق آرمان های اصیل و الهی خویش تا پای جان مقاومت نماید و آماده تعامل با سایر ملت ها و نظام های جهانی باشد و فریاد صلح و برادری خود را به گوش جهانیان برساند.

اینجانب ضمن تبریک یوم الله ۱۳ آبان ماه،برای همه دانش آموزان، دانشجویان و جوانان عزیز در تمام مراحل زندگی خصوصاً عرصه افتخارآفرین علم آموزی آرزوی توفیقات روزافزون دارم و امیدوارم با شرکت در راهپیمایی ۱۳ آبان، همراه و همگام با سایر هم استانی ها و هموطنان عزیز، با صلابت هرچه تمامتر با غریو الله اکبر و مرگ بر مستکبران، ندای حق طلبانه و ظلم ستیز مردم عزتمند ایران اسلامی را به گوش جهانیان برسانند.

سید محمدرضا حسینی

سرپرست آموزش وپرورش شهرستان کوهبنان

ارسال نظرات