مسئول گروه جهادی شهید باقری؛

تزریق روحیه جهادی در بین مردم عراق/ پرورش مدیر جهادی از بین جهاد گران کمک مضاعف برای آینده و مستضعفین کشور

نصیری گفت: هدف از این اردوی جهادی ایجاد روحیه جهادی بین مردم عراق است که بتوان حتی با کمترین امکانات بهترین کار ها را ایجاد کرد و اگر بتوانیم این حرکت را عملیاتی انجام دهیم بزرگترین کار را در عراق انجام داده ایم.
کد خبر: ۸۷۷۱۸۶۰
|
۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۵
نصیری مسئول گروه جهادی شهید باقری در گفت و گو با خبرگزاری بسیج استان البرز در خصوص فعالیت های این گروه در شهر کربلا اظهار داشت: این گروه متشکل از 15 نفر از جهادگران استان البرز هستند که در روز 6 آبان از شهر کرج به همراه تیم هایی از استان گلستان، تهران، لرستان و مشهد به سمت کربلا اعزام شدند.

وی افزود: هدف از این اردوی جهادی ایجاد روحیه جهادی بین مردم عراق است که بتوانند حتی با کمترین امکانات بهترین کار ها را بتوان ایجاد کرد و اگر بتوانیم این را ایجاد کنیم بزرگترین کار را در عراق انجام داده ایم. 

نصیری تبادل فرهنگ ایرانی و عراقی را یکی دیگر از اهداف این اردوی جهادی دانست و عنوان کرد: پرورش مدیر جهادی از بین جهادگران است و این امر کمک مضاعفی برای آینده و مستضعفین کشور خواهد بود.

مسئول گروه جهادی شهید باقری تصریح کرد: جهادگران کرج که شامل 15 دانشجو از دانشگاه های سراسر استان البرز، که  قالب های عمرانی و فرهنگی در این اردو مشغول به فعالیت هستند.

وی در ادامه اظهار داشت: در بحث عمرانی دانشجویان کرجی توانسته اند به لطف خداوند و با همکاری بچه های لرستان توانسته اند 4 مدرسه را رنگ آمیزی، تجهیز، آماده سازی و بهره برداری برای اسکان زائرین امام حسین(ع)  انجام می شود که ان شاءالله طی 3-2  روز آینده تا روز 17 بان این مدارس جهت پذیرایی زائران اباعبدالله (ع) آماده خواهد شد.

نصیری از دیگر اقدامات این گروه جهادی را تجهیز و و آماده سازی موکب و حسینیه خود خادمین عنوان کرد و افزود: جهادگران البرزی توانسته اند حسینیه که برای خادمین در نظر گرفته شده است را تجهیز و آماده کنند. 

مسئول گروه جهادی شهید باقری در پایان خاطر نشان کرد: جهادگران البرزی که در 6 آبان عازم کربلای معلی شده اند روز 26 آبان ماه به کرج باز خواهند گشت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها