روابط عمومی سپاه قدس گیلان با صدور بیانیه ای بمناسبت 13 آبان آورده است: 13 آبان یادآور حماسه خونین لاله های انقلاب و تجلی حماسه حضور فرزندان این ملت و تجلی گاه اراده مومنان برای سرکوبی استکبار و استعمار است.
کد خبر: ۸۷۷۱۸۷۳
|
۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از گیلان، در بیانیه صادر شده از سوی روابط عمومی سپاه قدس گیلان با بمناسبت 13 آبان آمده است: سیزدهم آبان برگی زرین و مقطعی حساس و مناسبتی پرخاطره و رویدادی مهم در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است . 13 آبان روز مبارزه با استکبار جهانی یادآور سه رویداد بزرگ تبعید حضرت امام(ره) به ترکیه در سال 42، کشتار دانش آموزان در سال 1357و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا بدست دانشجویان در سال 58 است . رخدادهای سرنوشت ساز و آموزنده ای که هر یک سر فصل های نوینی از تاریخ مبارزه و رویارویی ملت ایران برابر استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار به شمار می رود.

این بیانیه می افزاید:13 آبان یادآور حماسه خونین لاله های انقلاب و تجلی حماسه حضور فرزندان این ملت و تجلی گاه اراده مومنان برای سرکوبی استکبار و استعمار است. همچنین این روز یادآور فریادهای طنین انداز آزادی خواهی، عدالت گری و طرفداری از مظلومان علیه سلطه آمریکایی است و یادآور عطر خون های پاک و مطهر دانش آموزان و جوانان عزیزی است که ناجوانمردانه به دست نظامیان خودفروخته و مرعوب استکبار جهانی به شهادت رسیدند.

در این بیانیه تصریح می کند: تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی گویای این حقیقت است که حضور دانش آموزان نوجوان در کنار اقشار ملت ایران در عرصه مبارزه با استبداد و استکبار حضوری مؤثر و چشمگیر بوده و اوج حضور آگاهانه و تأثیرگزار در عرصه های دفاع از انقلاب اسلامی و دوران پرفروغ و درخشان هشت سال دفاع مقدس، که با شجاعت و شهامت وارد این عرصه شدند می باشد.

روابط عمومی سپاه قدس گیلان در این بیانیه آورده است:13 آبان روز مبارزه با استکبار جهانی، روز وحدت و همگرایی امت اسلامی و مقابله در تشدید واگرایی ائتلاف های شیطانی در راستای گسترش تضاد و اختلاف بین المللی و مذاهب اسلامی است و دوراندیشی و ابتکار حکیمانه حضرت امام خمینی (ره) در نامگذاری این روز موجب جهانی شدن آرمان های مبارزه با ضد استکباری و استثماری است. این روز مایه عزت و نقطه امید جهان اسلام و روز دمیدن خون در رگ ها و روز آزمایش بزرگ امت اسلام است.

در پایان این بیانیه خاطرنشان شده است: بنا بر فرموده پیشوای شیعیان جهان حضرت امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) سیزده آبان روز بسیار مهمی است. به یک معنا روز دانش آموز است، به یک معنا روز دانشجو است و به معنایی دیگر روز استواری ملت ایران در مقابل ترفند استکباری است؛  لذا پاسداران و بسیجیان تحت امر ولایت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدای معزز دانش آموز و دانشجو، با حضوری پر رنگ و پر معنی و با الطاف الهی که در آینده ای نزدیک شاهد سرنگونی تمامی مستکبران جهان و رهایی مظلومان باشیم با مردم انقلابی گیلان همصدا شده تا ضمن تجدید بیعت با آرمان های امام المسلمین حضرت امام خامنه ای عزیز(مدظله العالی) با مشت هایی آهنین انزجار خود را از استکبار جهانی ابراز دارند.

ارسال نظرات