شهدای دانش آموز بهترین الگوی استکبارستیزی هستند

مسئول نیروی انسانی حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید فهمیده یک اراک گفت: شهدای دانش آموز بهترین الگوی استکبارستیزی برای ملت ایران هستند و این مهم را در مقاطع مختلف و حساس به جهانیان اثبات کرده‌اند.
کد خبر: ۸۷۷۱۸۷۹
|
۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ به همت مسئول نیروی انسانی حوزه مقاومت بسیج دانش‌آموزی شهید فهمیده یک سپاه ناحیه مقاومت اراک مراسمی تحت عنوان گرامیداشت هفته بسج دانش‌آموزی و سالروز شهادت شهید «فهمیده» در مدرسه متوسطه شهید طالقانی با حضور بسیجیان و مربیان این واحد آموزشی برگزار شد.

پاسدار حسین امیدواری در این مراسم با اشاره به رشادت رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس گفت: هدف دشمن در جنگ تحمیلی براندازی انقلاب نوپای اسلامی بود با وجود اینکه با تمام قوا در مقابل انقلاب اسلامی ایستادند ولی نتوانست حتی ذره‌ای از خاک وطنمان را در جنگ هشت ساله دفاع مقدس بگیرد.

وی افزود: در طول تاریخ، جوانان زیادی پرچم اسلام را به اهتزاز درآوردند و برای نسل امروز ما افتخار آفرین شدند.

مسئول نیروی انسانی حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید فهمیده یک اراک تصریح کرد: شهدای دانش آموز از کلاس های درس و مدرسه، با معلمان خود همراه شدند و از سرزمین خود دفاع کردند تا به نسل امروز، درس ایستادگی و ایثار بیاموزند؛ امروز هم ملت ما در صحنه های گوناگون با حضور خود حماسه آفرینی می کنند که نشان دهنده تداوم راه شهداست.

امیدواری با اشاره به لزوم الگوگیری از شهدا و تلاش برای رشد وپیشرفت کشور گفت: ویژگی یک دانش‌آموز خوب و با اخلاق به دست آوردن همه خوبی ها، دانش و علم، معرفت، اندیشه و هنر زیبا آرائی اسلامی و انسانی است که باید با الگو گرفتن از سیره و رفتار شهدای دانش‌آموز از خوبی های دنیا برای رسیدن به سعادت اخروی استفاده کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دانش آموزان تبلور و نمود وظیفه دشمن شناسی خود را در روز 13آبان به جهانیان نشان دادند و ثابت کردند که در مکتب عاشورا پرورش یافته اند و امروز هم وظیفه دانش آموزان حضور پرشور در راهپیمایی روز 13 آبان‌ماه است تا با حضورشان نشان دهند که غیرت، شجاعت و بصیرت را از شهدا به ارث برده اند.


انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار