فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اراک
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اراک گفت: استکبار ستیزی از شاخص های اصلی و مهم انقلاب است.
کد خبر: ۸۷۷۱۸۸۲
|
۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ پاسدار محمدرضا رضایی در نشست معرفتی - بصیرتی ویژه فرماندهان واحدهای پیشگام حوزه شهید فهمیده یک اراک با اشاره به روز 13 آبان ماه گفت: ۱۳ آبان نماد استکبار ستیزی ملت ایران است.

وی با تاکید بر اینکه شرایط ظلم‌ستیزی هرجا باشد ما هم باید حضور داشته باشیم، افزود: ۱۳ آبان بیانگر این است که ملت هوشیار و آگاه ایران اسلامی، فریب چرب زبانی های استکبار را نخورده و نمی خورند.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اراک تصریح کرد: 13 آبان یادآور وقایع مهمی در تاریخ انقلاب اسلامی است که هر یک از آن ها سند غرور آفرینی از روحیه استکبار ستیزی ملت غیور ایران اسلامی و نقطه عطفی در تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی به شمار می‌روند.

پاسدار رضایی با اشاره به نقش دانش آموزان در رشد و پیشرفت انقلاب اسلامی گفت: شهدای دانش آموز از مهمترین افتخارات انقلاب اسلامی و بهترین الگوی استکبار ستیزی برای ملت ایران هستند؛ در دوران دفاع مقدس نیز این واقعیت را ثابت کردند.

وی افزود: این روز یک پیام یک مهم و اساسی برای استکبار دارد اینکه ملت ایران ملتی نیست که از آن راهی که انتخاب کرده لحظه‌ای در این مسیر ایجاد سستی کند و از آرمان‌های خود کوتاه بیاید؛ راهی که ملت ایران انتخاب کرده همان راه امام و شهدا و منویات مقام معظم رهبری است.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اراک تصریح کرد: استکبار ستیزی و مبارزه با استبداد از شاخص های مهم انقلاب ایران است و امروز شاهدیم که این منش استکبارستیزی انقلاب اسلامی مرزها را درنوردیده که به کام استکبار جهانی این موضوع نیز خوش نیامده است.

پاسدار رضایی با اشاره به وظیفه دانش آموزان امروز گفت: وظیفه دانش‌آموزان بسیجی با توجه به فرمایشات رهبری انقلاب، تهذیب، تحصیل و ورزش است و باید در این مسیر نیز از سیره شهدا الگوگیری کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امروز مردم آزاده جهان بیش از گذشته نسبت به جنایات قدرت‌های استکباری به ویژه شیطان بزرگ آمریکا آگاه شده‌ و از سیاست‌های کثیف آن ها علیه بشریت ابراز انزجار می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات