خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در سپاه بندرترکمن؛

ارمغان روحیه استکبارستیزی، عزت است/شعار مرگ برآمریکا آذین بخش محافل ومجالس کشورماست

نماینده ولی فقیه در سپاه بندرترکمن گفت: پیام روز ۱۳ آبان حفظ روحیه استکبار ستیزی، زنده نگهداشتن و تقویت آن است لذا این روحیه عزت مردم را به ارمغان آورده و باعث شده کشورهای منطقه از ایران الگو بگیرند و علیه نظام سلطه قیام کنند.
کد خبر: ۸۷۷۱۹۰۷
|
۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان، نماینده ولی فقیه در سپاه بندرترکمن با اشاره به حضور مستحکم وپرشور مردم در راهپیمایی 13آبان در مصاحبه با خبرنگار بسیج اظهارداشت: 13آبان رخداد بزرگی است که در حافظه ملت ایران ثبت شده است لذا همه آحاد مردم این روز بزرگ وپرشکوه راارج نهاده وبرای رسوایی امریکای جنایتکار همواره حاضر وآماده هستند.

حجت الاسلام مجتبی طاهری با اشاره به پیام تاریخی روز استکبارستیزی افزود:13آبان بیانگر هویت ضداستکباری دانش آموزان ایرانی است چراکه دانش آموزان مسلمان و متعهد همواره در روند رشد و شکوفایی حرکت اسلامی و انقلابی جامعه، مؤثر بوده اند و ویژگی ضداستبدادی و استکباری آن ها جزو هویت جدا نشدنی شان به شمار می رود.

وی تصریح کرد:  سیزده آبان در تاریخ انقلاب اسلامی برگی زرین و مقطعی حساس و مناسبتی پرخاطره است، چرا که در چنین روزی بود که فرزندان امام با غیرت ملی واسلامی خود پایه های حکومت پهلوی را به لرز درآورده وبرای احقاق حق به خیابانها ریختند وبا شعار دشمن کوب مرگ برامریکا انزجار وتنفر خود را از استکبارجهانی اعلام داشتند.

 طاهری خطاب به کسانی که قصد سازش با آمریکا و همچنین قصد حذف شعار مرگ بر امریکا را دارند اذعان داشت: شعار مرگ بر امریکابرگرفته از فرهنگ عاشوراست چرا که فرهنگ قرآن و عاشورا به ما درس داده در برابر ظالمان سکوت نکنیم.

وی خاطر نشان کرد: فلسفه وجودی شکل گیری انقلاب اسلامی بر اساس استکبار ستیزی بوده است و نماد استکبار جهانی امروز آمریکاست که ملت ایران بر اساس آموزه های عاشورایی همواره علیه این نماد قیام کردند.

نماینده ولی فقیه در سپاه بندرترکمن یادآورشد:آمریکا وایادی آن بدانند مردم همیشه در صحنه وشهید پرورایران هیچگاه زیر بار زور ظالمان نرفته وبا تکیه بر فرهنگ عاشوایی خود همواره از آرمانهای امام خمینی وشهدای گلگون کفن انقلاب دفاع خواهند کرد وشعار مرگ برآمریکا را آذین بخش محافل ومجالس انان خواهد بود.

وی روحیه استکبار ستیزی را شاخصه اصلی نظام دانست و تاکید کرد: پیام روز ۱۳ آبان حفظ روحیه استکبار ستیزی، زنده نگهداشتن و تقویت آن است لذا این روحیه عزت مردم را به ارمغان آورده و باعث شده کشورهای منطقه از ایران الگو بگیرند و علیه نظام سلطه قیام کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها