بیانیه سازمان بسیج رسانه اصفهان به مناسبت 13 آبان:

13آبان مایه عبرت تاریخ و الگوی نسل های آینده است

در این بیانیه آمده است: یوم الله سیزده آبان ماه یادآور حوادث و رویدادهایی است که هرکدام از آنها می تواند مایه عبرت تاریخ گردد و برای نسل های متمادی الگو و سرمشق شود.
کد خبر: ۸۷۷۱۹۲۵
|
۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۵

به گزارشخبرگزاری بسیج، سازمان بسیج رسانه استان اصفهان به مناسبت روز 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی بیانیه ای را صادر کرد.

این بیانیه به شرح زیر است:

یوم الله سیزده آبان ماه یادآور حوادث و رویدادهایی است که هرکدام از آنها می تواند مایه عبرت تاریخ گردد و برای نسل های متمادی الگو و سرمشق شود.


سازمان بسیج رسانه طی بیانیه ای ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهدای دانشجو و دانش آموز ،برمقابله همه جانبه و ایستادگی در برابر نظام سلطه تاکید نمود.

در این بیانیه آمده است: امروز نظام سلطه با پیچیده ترین راهبردها و ابزار ها به مصاف با جبهه حق آماده است و متاسفانه حکام جاهل و مرتجع عرب هم آلت دست رژیم صهیونیستی شده اند و در تهاجم به محور مقاومت جبهه واحدی را شکل داده اند.


در ادامه این بیانیه آمده است : اقدامات خصمانه نظام سلطه دربد عهدی ها و پیمان شکنی ها برای ملت ما بخوبی عیان شده است و اینک کمتر کسی را میتوان پیدا کرد که بااین همه خصومت بتواند به امریکا وهمراهان اروپایی اش اعتماد داشته باشد؛حضور ما اصحاب رسانه استان اصفهان در راهپیمایی 13آبان که نماد مبارزه با استکبار جهانی است پیامی است برای همه آنانی که دل در گرو تعامل با کدخدا داشته و در اعتماد به توان وظرفیت داخلی دچار شک و تردید هستند.


سازمان بسیج رسانه استان اصفهان درپایان این بیانیه از عموم مردم شریف اصفهان دعوت بعمل آورده است تا در راهپیمایی یوم الله سیزده آبان ماه شرکت نموده و باسردادن فریاد" مرگ برامریکا "انزجار خود را از همه ی دشمنی ها وکینه دوزی ها ی نظام اعلام بدارند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار