مدیرکل آموزش و پرورش گیلان از کاهش رتبه تک رقمی دانش آموزان گیلانی در کنکور سراسری امسال خبر داد و گفت: در کنکور 95 تنها یه گیلانی دارای رتبه تک رقمی بود این در حالی است که طی سال های 93 و 94 این رقم به 6 و 3 نفر رسیده بود.
کد خبر: ۸۷۷۱۹۴۰
|
۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گيلان، مهدی حاجتی در همایش تشکل های دانش آموزی استان گیلان که بمناسبت 13 آبان، روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در استانداری برگزار شد ضمن گرامیداشت ایام پیش رو اظهار کرد: 13 آبان روز دانش آموز است و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است.

وی تشکل ها و شورای دانش آموزی را از بازوان قوی آموزش و پرورش دانست و گفت: آموزش و پرورش یک دستگاه بزرگ و فرا وزارتخانه‌ای است.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان تقویت مسئولیت پذیری در دانش آموزان و بهره گیری از ظرفیت تشکل های دانش آموزی را از برنامه های راهبردی آموزش و پرورش عنوان کرد.

حاجتی از کاهش رتبه تک رقمی دانش آموزان گیلانی در کنکور سراسری امسال خبر داد و گفت: در کنکور 95 تنها یه گیلانی دارای رتبه تک رقمی بود این در حالی است که طی سال های 93 و 94 این رقم به 6 و 3 نفر رسیده بود.

وی در ادامه از افزایش رتبه دو رقمی و سه رقمی دانش آموزان گیلانی در کنکور سراسری نسبت به مشابه سال قبل خبر داد.

وی با بیان ایبکه دانش آموزان گیلانی در پرسش مهر ریاست جمهوری رتبه نخست را کسب کردند گفت:  و یادآور شد: مدت سه سال متوالی دانش‌آموزان گیلانی رتبه ششم کنکور سراسری را کسب کردند.

ارسال نظرات