خبرهای داغ:
بسیج کارمندان استان گلستان در این بیانیه همگان را به حضور عاشورایی، حماسی و انقلابی در مراسم تظاهرات ضد استکباری یوم الله سیزدهم آبان و سردادن شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود دعوت کرد.
کد خبر: ۸۷۷۱۹۴۴
|
۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان در آستانه 13 آبان و روز دانش آموزو مبارزه با استکبار ستیزی سازمان‌بسیج کارمندان استان‌گلستان بیانیه ای به شرح ذیل صادر نمود:

                                                                                                                                                                                                                 بسمی الله الرحمن الرحیم

«... وَذَكِّرْهُمْ بِأَيَّامِ اللّهِ إِنَّ فِي ذَلِكَ لآيَاتٍ لِّكُلِّ صَبَّارٍ شَكُورٍ »

«... و روز های خدا را به آنان یادآوری کن که قطعا در این (یادآوری) برای هر شکیبای سپاسگزاری عبرتهاست»

  13آبان ماه یکی از نقاط عطف تاریخ ایران است. بازخوانی و تببین مستمر رخدادها و حوادث آموزنده و         عبرت انگیز جوامع ضرورتی اجتناب ناپذیر و نیازی حیاتی برای ملت ها به شمار می‌رود و وقایع الهام بخش سیزدهم آبانماه در تاریخ انقلاب اسلامی در شمار این رخدادها محسوب و از اهمیت فراوانی برخوردار است.   تبعید بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، کشتار بی رحمانه و شهادت دانش آموزان انقلابی در سال 1357 توسط رژیم سفاک پهلوی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در تهران درسال 1358  به‌دست دانشجویان مسلمانان پیرو خط امام ره، خاطرات الهام بخشی هستند که در سیزدهم آبانماه هر سال ضمن اینکه یادآور جنایت ها، خیانت ها و خباثت های آمریکا می باشد، استقلال طلبی، آزادی‌خواهی و اسلام جویی ملت ایران و مقاومت نظام اسلامی برابر شیطان بزرگ را فرا روی آحاد جامعه بویژه نسل جوان قرار می دهد.

تردیدی نیست که 13 آبان همانگونه که امام انقلاب تاکید داشتند "یوم الله" است. ایام الله ، روز بزرگ و تاریخی و سرنوشت سازی است که نه تنها در تاریخ یک ملت بلکه در سرنوشت یک نسل و حتی سرگذشت انسان ها اثر بخشیده و ماندگار مانده است.روز آگاهی و بیداری و بصیرت افزایی،روز بهره‌گیری و عبرت‌آموزی و تجربه اندوزی.

روزی که می بایست به هشدارهای حضرت روح الله(ره) توجه کنیم، تا بیزاری خود را با دشمن همه ملت های آزادی خواه، بار دیگر تعریف کنیم. پیام این روز فریاد آزادی خواهی و عدالت گستری ملت هایی است که دیگر نمی خواهند ستم، زور وتزویر، استثمار و اشغال را ببینند و در مقابل فریادهای هل من ناصر ینصرنی کودکان مظلوم دنیا ساکت بنشینند. سیزده آبان یادآور مکاید شیاطین ازیک سو و تحقق وعده الهی از سوی دیگر است. سیزده آبان، موید سنت های تخلف ناپذیر پروردگار متعال است  و پیام آن هوشیاری ، آگاهی ، بصیرت ، مقاومت ، حضور همیشگی و مقتدرانه در صحنه ، اطاعت محض از  فرامین ولی فقیه و پاسداری از اصول و ارزشها و رسوایی و  ذلت و شکست دشمن است .

سازمان‌بسیج کارمندان استان‌گلستان، ضمن گرامیداشت این روز و بزرگداشت یاد و خاطره امام مجاهدان‌حضرت امام خمینی (ره) و یاد و خاطره شهدای دانش‌آموزی که در خون خود غلطیدند و پاسداشت حرکت انقلابی تسخیر لانه جاسوسی و با الهام از رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه ای (مدظله)، همگان را به حضور عاشورایی، حماسی و انقلابی در مراسم تظاهرات ضد استکباری یوم الله سیزدهم آبان و سردادن شعار           مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود ظالم توسط عموم مردم بالاخص کارمندان دعوت می کند.

انتهای خبر/
ارسال نظرات
پر بیننده ها