مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان:
مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان با بیان اینکه 13 آبان از خاطره انگیزترین روزهای انقلاب اسلامی است گفت: شاید تاریخ معاصر ما روزی بدین اهمیت و بزرگی کمتر به یاد داشته باشد.
کد خبر: ۸۷۷۱۹۴۹
|
۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۷

حسن حبیبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، با اشاره به اینکه 13 آبان یادآور سه رخداد بزرگ در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است اظهار کرد: تبعید حضرت امام، تسخیر لانه جاسوسی و شهادت دانش آموزان از رخدادهای بزرگ 13 آبان است.

وی با بیان اینکه 13 آبان در تاریخ انقلاب اسلامی ایران همواره روز تقابل حق و باطل است تصریح کرد: 13 آبان 58 یکباره به حیات سیاسی مملو از خیانت آمریکا و عملکرد سازمان جهنمی سیا در ایران خاتمه داده شد و مزدورانی که پس از پیروزی انقلاب دائما به فتنه انگیزی و ماجراجویی علیه نهضت اسلامی ایران بوده اند به گروگان گرفته می شود و لانه بس از فساد و جاسوسی آنان که به اشتباه ( سفارت) لقب گرفته بود تعطیل شد.

مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان خاطرنشان کرد: این عمل تنها یک حادثه سیاسی در حد تعطیل کردن سفارتخانه نبود بلکه آغاز تحول عمیقی بود که در خاورمیانه در سطح جهان در جهت عریان ساختن ماهیت پنهان شده زمامداران واشنگتن و گردندگان سیاست خارجه آمریکا به وقوع پیوسته است.

وی با بیان اینکه 13 آبان از خاطره انگیزترین روزهای انقلاب اسلامی است گفت: شاید تاریخ معاصر ما روزی بدین اهمیت و بزرگی کمتر به یاد داشته باشد.

ارسال نظرات