بودجه شهرداري بايد واقع‌گرا و شامل نقطه نظرات شهروندان، اعضاي شوراي اسلامي شهر و كارشناسان باشد.
کد خبر: ۸۷۷۱۹۸۱
|
۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، شهردار زنجان در جلسه شوراي اداري به تصويب كليات برنامه پنج ساله اول شهرداري زنجان در شوراي اسلامي شهر اشاره كرد و گفت: سال آينده دوم سال اجراي اين برنامه خواهد بود.

حبيب يگانه با بيان اينكه پروژه‌هاي مختلف برنامه‌هاي پنج ساله اول شهرداري تهيه شده و آماده ارسال از حوزه‌هاي مختلف است، افزود: حوزه‌هاي مختلف بايد نسبت به احصا موارد و سرفصلهاي درآمدي پيش بيني لازم را داشته باشند تا يك بودجه شفاف و بدون نقص تدوين شود.

وی با اشاره به اينكه بايد از تدوين بودجه غيركارشناسي و غير عملياتي پرهيز شود، اظهار داشت: بودجه شهرداري بايد واقع‌گرا و شامل نقطه نظرات شهروندان، اعضاي شوراي اسلامي شهر و كارشناسان باشد.

شهردار زنجان تصريح كرد: جلسات بودجه به صورت كميسيوني برگزار مي‌شود.

يگانه با بيان اينكه در تدوين بودجه بايد شرايط اقتصادي موجود در نظر گرفته شود، ادامه داد: بايد تا پايان دي‌ماه بودجه سال آينده به شوراي اسلامي ارسال شود.

وي به برنامه‌ريزي پياده‌روي اربعين اشاره كرد و گفت: يك كاروان 200 نفره از شهرداري زنجان در اربعين به عتبات عاليات اعزام مي‌شوند.

شهردار زنجان به آغاز فصل بارش اشاره كرد و گفت: ستاد برفروبي بايد آمادگي لازم را داشته باشد و نيروها در زمان بارش به صورت آماده باش در محل‌هاي عمليات حضور داشته باشند.

ارسال نظرات