رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان زنجان:

اعزام نخستین گروه خادمان و تجهیزات موکب های اربعین زنجان به نجف

نخستین گروه خادمان و تجهیزات موکب های اربعین زنجان، ۱۰ آبان ماه شامل 11 دستگاه کامیون به نجف اعزام شدند.
کد خبر: ۸۷۷۱۹۸۴
|
۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان زنجان در مراسم بدرقه کاروان به نجف گفت: ۱۰ آبان ماه ۱۱ دستگاه کامیون به نجف اعزام شدند.

ذبیح الله بابایی با اشاره به اینکه ۴۴ نفر از خادمان شامگاه امروز(دوشنبه)با یک اتوبوس به نجف اعزام خواهند شد، افزود: این زائرین برای برپایی چادر و ارائه خدمات به زائران اعزام می شوند.

وی خاطر نشان کرد: در محموله اول داربست، چادر، ظروف آشپزخانه، فرش و موکت، پتو،کپسول گاز، ظروف یکبار مصرف، روغن، برنج، چای و حبوبات حمل می شود.

بابایی تاکید کرد:​ در محموله نخست اغلب بارهای سخت افزاری شامل داربست، چادر، ظروف آشپزخانه، فرش و موکت، کپسول گاز، ظروف یکبار مصرف، روغن، برنج، چای و حبوبات در 11 دستگاه کامیون اعزام شد.

وی افزود: محل استقرار موکب زنجان در شارع جنسیه است و موکب هایی از شهرستانهای خدابنده، ابهر، سپاه، زینبیه و حسینیه اعظم راهی عراق می شوند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات استان زنجان گفت: در محموله دوم ۱۲ تن گوشت قرمز به ارزش ریالی ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال که برای پذیرایی از ۲۰ هزار نفر در روز پیش بینی شده است و سال گذشته پذیرایی برای ۵ هزار نفر در روز بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار