مدیر روابط عمومی اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان زنجان:
دومین جلسه کارگروه اجرایی و اطلاع رسانی یازدهمین جشنواره کارآفرینان برتر استان برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۷۱۹۸۵
|
۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۶
  به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس اداره اشتغال و هدایت نیروی کار اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان زنجان در این جلسه با اشاره به اینکه از سیاست های وزارت متبوع اجرای جشنواره کارآفرینان برتر می باشد گفت: در سال های گذشته برگزاری این جشنواره بر عهده ی امور اجتماعی بود که از امسال این وظیفه به حوزه اشتغال اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان ها واگذار شده است.

رحیم امینی افزود: در سال های گذشته ثبت نام در این جشنواره از اسفند ماه آغاز شده و در اردیبهشت ماه برگزار می شد ولی از امسال ثبت نام در خرداد ماه آغاز و داوری ها در شهریور ماه برگزار گردید که از بین 243 نفر شرکت کننده که براساس فیلترهای خود وزارتخانه انجام گرفت در مرحله اول 78 نفر مورد تأیید قرار گرفتند و در فیلتر مرحله دوم 17 نفر به مرحله بعد راه یافتند که از بین این 17 نفر نیز 7 یا 8 نفر به عنوان کارآفرین برتر استان انتخاب خواهند شد.

وی با اشاره به اجرایی شدن این جشنواره در هفته سوم آذر ماه 95، تصریح کرد: به دلیل تکمیل نکردن و ارائه کامل اسناد و مدارک برای ثبت نام اولیه تعداد قابل توجهی از کارآفرینان در همان مرحله اولیه حذف شدند که امیدواریم در سال های بعد این اتفاق تکرار نشود.

امینی با بیان اینکه 24 تا 30 آبان ماه هفته کارآفرینی نام دارد، عنوان کرد: برنامه هایی از طرف دفتر توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارتخانه برای در تقویم فرهنگی به استان ها ارسال گردیده که استان ها می توانند حسب تشخیص و متناسب با نامگذاری روزها، نوآوری در برنامه ها داشته باشند.

وی گفت: برای تمام هفته برنامه هایی چون ارائه بسته های تبلیغاتی در خصوص مباحث کارآفرینی اجتماعی و اقتصادی، استفاده از سخنان مقام معظم رهبری و رئیس جمهور پیرامون کارآفرینی در سربرگ مکاتبات اداری و اطلاع رسانی در سطح استان در خصوص هفته جهانی کارآفرینی در صدا و سیما، نشریات و سایت ها در نظر گرفته شده است.

رئیس اداره اشتغال و هدایت نیروی کار با اشاره به اینکه روز 24 آبان به نام کارآفرینی، ایده پردازی و نوآوری، 25 آبان کارآفرینی و آموزش، 26 آبان کارآفرینی و فرهنگ، 27 آبان کارآفرینی و مشاوره، 28 آبان کارآفرینی و کسب و کار جدید، 29 آبان کارآفرینی و اشتغال و 30 آبان کارآفرینی و جامعه نامگذاری شده است به توضیح برنامه هایی که در هریک ازاین روزها برگزار خواهد شد پرداخت.

ارسال نظرات