رئیس هیأت امنای حسینیه اعظم زنجان:

اعزام 100 نفر از خادمان حسینیه اعظم زنجان به مراسم اربعین حسینی

100 نفر از خادمان حسینیه اعظم زنجان به مراسم اربعین حسینی اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۸۷۷۱۹۹۳
|
۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس هیأتامنای حسینیه اعظم زنجان گفت: هر سال همزمان با مراسم اربعین حسینی برنامه‌های مختلفی اجرا می‌شود.

محمدجواد غم‌‌پرور با اشاره به اینکه امسال مراسم اربعین حسینی با همکاری دستگاه‌های اجرایی و ستاد اربعین اجرایی خواهد شد، افزود: حسینیه اعظم زنجان نیز همکاری‌ لازم را در این زمینه انجام می‌دهد.

وی با بیان اینکه محل‌های اسکان و موکب‌های زنجان در عراق مشخص شده و خدمت‌رسانی به زائران بر همین اساس انجام می‌شود، تصریح کرد: همه امور مربوط به آشپزخانه موکب‌ها توسط حسینیه اعظم زنجان انجام می‌شود.

غم‌پرور با اشاره به اینکه امسال 100 نفر از خادمان حسینیه اعظم زنجان به مراسم اربعین حسینی اعزام می‌شوند، گفت: نخستین گروه امروز و دومین گروه نیز 20 آبان ماه اعزام خواهند شد.

رئیس هیأت امنای حسینیه اعظم زنجان با اشاره به اینکه امور پخت و پز در سه نوبت، صبحانه، ناهار و شام از سوی خادمان اعزامی حسینیه اعظم زنجان در محل‌های تعیین شده انجام خواهند شد، اضافه کرد: طبق آمار پیش‌بینی شده قرار است امسال به صورت روزانه به 20 هزار زائر در موکب زنجان خدمت‌رسانی و از آنها پذیرایی شود.

گفتنی است، یکی از اماکن مذهبی و گردشگری استان زنجان است که هر سال برنامه‌های فرهنگی بزرگی در آن برگزار می‌شود.

مراسم عزاداری حسینیه اعظم زنجان در تاریخ 15 دی‌ماه 87 با شماره ثبتی 10 به عنوان دهمین مورد از میراث معنوی ثبت‌شده در ایران است.

ارسال نظرات