به مناسبت هفته پدافند غیر عامل سمینار یک روزه آسیب شناسی جرم و اعتیاد در فضاهای شهری در زنجان برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۷۱۹۹۷
|
۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، به مناسبت هفته پدافند غیر عامل سمینار یک روزه آسیب شناسی جرم و اعتیاد در فضاهای شهری توسط مرکز آموزش علمی کاربردی سازمان همیاری شهرداری های استان زنجان و با مشارکت دانشگاه جامع علمی کاربردی در سالن اجتماعات دانشگاه جامع برگزار شد.

در این سمینار که با حضور کارکنان شهرداری ها و دهیاری ها و رؤسا و کارشناسان مراکز آموزش علمی کاربردی، ادارات و ارگان ها و کارمندان سایر ادارات برگزار شد.

ابتدا مشاور تربیتی مرکز آموزش علمی کاربردی سازمان همیاری شهرداری های استان در خصوص اعتیاد و عوارض اجتماعی آن سخنان مبسوط صحبت کرد.

حسن پورین محمد با اشاره به آمار و ارقام مستند عوارض جبران ناپذیر مواد مخدر را تبیین و بر وظایف همه آحاد جامعه و والدین و مسئولین در مبارزه با آن تأکید کرد.

همچنین مهندس شکری، سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی سازمان همیاری در خصوص جرم و اعتیاد و ارتباط آن با فضاهای شهری موارد مهم در رعایت ساختار شهری، فضاهای جرم خیز و نظریات اندیشمندان و جامعه شناسان و شهرسازان را در خصوص ساخت فضاهای شهری که مانع وقوع جرم و اعتیاد باشد و تأثیر فضاهای شهری بر روحیه و روان آحاد جامعه بیان کرد.

گفتنی است، در پایان حاضران از نمایشگاهی که توسط دانشگاه جامع علمی کاربردی با همکاری اداره مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی برگزار شده بود بازدید کردند و در حین بازدید مسئولین و کارشناسان اداره مبارزه با مواد مخدر در مورد تصاویر به نمایش گذاشته شده و جعبه آموزشی توضیحاتی ارائه کردند.

ارسال نظرات