برای نخستین بار در زنجان استارتاپ ایرانی اکسیر با موضوع راه اندازی کسب و کارهای جدید در حوزه گردشگری و مدیریت شهری در زنجان برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۷۲۰۱۸
|
۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۲:۲۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، نخستین استارتاپ اکسیر در زنجان به همت جهاد دانشگاهی استان زنجان و با مشارکت شهرداری زنجان، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان برپا گردید. موضوع این استارتاپ راه اندازی کسب و کارهای جدید در حوزه گردشگری و مدیریت شهری بود.

رویداد استارت‌آپی اکسیر، نخستین استارت‌آپ ایرانی است که با نظارت محتوایی ستاد فناوری‌های نرم و هویت‌ساز معاونت علمی ریاست‌جمهوری طراحی و مدل‌سازی شده و از 5ام تا 7 ام آبانماه 95 با حضور مدیران و دانشجویان نخبه استان به میزبانی جهاد دانشگاهی زنجان در دانشگاه زنجان برگزار شد.

گفتنی است از برنامه های نخستین استارتاپ اکسیر زنجان می توان به کارگاه ایده یابی و طراحی بلوک ارزش پیشنهادی، کارگاه طراحی بوم کسب و کار، کارگاه باورسازی ایده ها و ایجاد ارزش ها، کارگاه طراحی بلوک مشتری، کارگاه طراحی بلوک تامین، کارگاه طراحی بلوک مالی، کارگاه تاسیس شرکت های تعاونی دانش بنیان اشاره کرد.

ارسال نظرات