معاون سابق سیاسی امنیتی استاندار یزد:
معاون سابق سیاسی امنیتی استاندار یزد شعار «مرگ بر امریکا» را شعاری جهانی، عمیقا دینی، اعتقادی و قرآنی خواند و دستاوردهای این شعار برای ملت ایران و جهان اسلام را برشمرد.
کد خبر: ۸۷۷۲۰۲۱
|
۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۶:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ معاون سابق سیاسی امنیتی استاندار یزد در آستانه رو 13 آبان اظهار کرد: شعار مرگ بر امریکا یعنی مرگ بر روحیه و تفکر نژادپرستی و نیز فرهنگ سلطه و جنایت در سراسر جهان و مرگ بر فرهنگ اعمال زور و قدرت در برابر دیگر فرهنگ‌ها و هویت‌هایی که درجهان خواهان آزادی، استقلال و هویت ملی و ارزش‌های خود هستند.

غلامحسین دشتی، با تأکید بر شعار مرگ بر امریکا، شعاری جهانی، عمیقا دینی، اعتقادی و قرآنی است، ادامه داد: خداوند در آیه 120 سوره بقره می‌فرماید« هرگز یهود و نصاری از تو راضی نخواهند شد مگر آنکه پیروی از آیین آنها کنی. بگو: راهی که خدا بنماید به یقین راه حق تنها همان است؛ و البته اگر از میل و خواهش آنها پیروی کنی بعد از آنکه طریق حق را دریافتی، دیگر از سوی خدا یار و یاوری نخواهی داشت.» و این نشان می‌دهد که قرآن به صراحت و شفافیت مرزبندی اسلام و جامعه اسلامی را با فرهنگ و نظام سلطه‌گر امریکایی مشخص کرده است.

وی افزود: دیدگاه استقلال خواهی اسلامی نسبت به دیگر سلطه جویان نظیر شوروی سابق نیز چنین بود و آن نظام سلطه‌گر کمونیستی که ادعای برتری فرهنگی نسبت به اسلام و دیگر فرهنگ‌ها داشت فروپاشید و دیگر چنین ادعایی ندارد و تا زمانی که چنین ادعایی وجود داشت شعار «مرگ بر امریکا» و «مرگ بر شورری سابق» شعار رسمی انقلاب اسلامی و مردم بود.

دشتی تصریح کرد: تا زمانی که ظلم و ستم و سلطه جویی از جانب رژیم امریکا و هر گروه دیگر وجود داشته باشد شعار «مرگ بر امریکا»، شعارعزت طلبی، استقلال خواهی و خداپسندانه قرآنی و مرگ بر نظام سلطه جهان و استکبار وجود خواهد داشت و این شعار حیات فرهنگ اسلامی قرآنی و نیز زنده بودن هویت ایرانی مردم بزرگ ایران است.

این کارشناس مسائل سیاسی به چالش کشیدن نظام سلطه‌گر جهانی به ویژه در منطقه خاورمیانه و شکل گیری بیداری اسلامی، تامین امنیت کشور گسترش مرزهای امنیت تا هزاران کیلومتر فراتر از مرزهای خود و ایجاد انگیزه در رشد و شتاب علمی کشور از جمله دستاوردهای بی نظیر تاریخی چون انرژی هسته‌ای را از دستاوردهای ایمان و اعتقاد راسخ به شعار مرگ بر امریکا عنوان کرد.

وی حمایت قاطع از مظلومان جهان به ویژه جهان اسلام و ارائه الگویی از مبارزه قاطع با نظام سلطه گر جهانی که در کشورهای اسلامی همینک برای رهایی از سلطه دیگران درجریان است نظیر سوریه عراق یمن فلسطین و... را نیز ناشی از همین شعار و ایمان به استکبار ستیزی دانست.

معاون سابق سیاسی امنیتی استاندار یزد قرار گرفتن رژیم غاصب اسرائیل در سراشیبی سقوط در سایه بیداری اسلامی به ویژه بعد از هزیمت جریان‌های تروریست و دولت‌های حامی سلطه و همچنین عزم راسخ برای شکل‌گیری تمدن اسلامی و سازندگی همه جانبه در کشور و نیز استقلال اقتصادی در سایه اجرای اقتصاد مقاومتی و دانش بنیان و مردمی و استقلال در این زمینه را ناشی از اعتقاد راسخ به شعار مرگ بر امریکا به عنوان یک اصل قرآنی و مقابله و ایستادگی در مقابل نظام سلطه گر امریکایی خواند.

دشتی با بیان اینکه ایران اکنون پرچمدار مبارزه با نظام سلطه‌گر امریکایی است، تصریح کرد: همه ملت‌ها می‌دانند که نظام‌های سلطه‌گر اگر برای کشورهای دیگر چیزی به همراه داشته باشند در راستای منافع خودشان است و لذا شعار مرگ بر امریکا، مرگ بر نظام سلطه، استبداد، استکبار و تلاش برای رهایی و آزادی و برای رسیدن به هویت ملی فرهنگی خود و تلاش برای پیشرفت و توسعه کشور و در واقع بهره‌گیری از ظرفیت های هر ملت برای رسیدن به آرمان‌های ملی واعتقادی خود خواهد بود.

یزدآوا

ارسال نظرات