زارع با تاکید بر نقش دانشجویان به عنوان قوه عاقله جامعه افزد: استکبار از همین جوانان انقلابی سخت ترین ضربه ها را متحمل شده و در اینده نیز ضربات سنگین تری متحمل خواهد شد.
کد خبر: ۸۷۷۲۰۲۸
|
۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، زارع دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد در جمع اعضای قرارگاه شهید منتظر قائم بسیج دانشجویی یزد ضمن گرامی داشت 13 ابان و یاد خاطره شهدای دانش اموز و دانشجو این روز با اشاره به ضرورت تبیین مفهوم و مصادیق استکبار ستیزی برای نسل جوان انقلاب افزود: استکبار ستیزی متعلق و محدود به زمان و دوره خاصی نیست و سیزده ابان به این جهت عنوان نماد و روز ملی استکبار ستیزی نامیده میشود که درون مایه های بسیار غنی در دل خود دارد؛ و در دواتفاق عظیم و تاریخی این روزحضور پر رنگ و تاثیرگذار قشر جوان به خصوص دانشجویان به خوبی نمایان است.

وی افزود: امروز نیز دانشجویان به عنوان قوه عاقله ی جامعه باید با حضور فعال و سازنده خود در تمام صحنه ها، نقش انقلابی و بصیرت افزایی خود را ایفا کرده و در این بین دانشجویان انقلابی میتوانند الگویی مناسب برای نوجوان و جوانان باشند.

دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تصریح کرد:استکبار همواره از همین جوانان انقلابی سخت ترین ضربه ها را متحمل شده و در اینده نیز ضربات سنگین تری متحمل خواهد شد.

زارع با تاکید بر تاثیر راهپیمایی روز 13 ابان و حضور شکوهمند جوانان دانشجو و دانش اموز در این روز اظهار داشت: این اجتماع عظیم به جهانیان نشان خواهد داد انقلاب همچنان پر قدرت به راه خود ادامه میدهد و شعارها و ارمان های انقلاب برای نسل جوان ما زنده و قابل درک است.
ارسال نظرات