بیانیه جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نو اندیش خدمتگزار به مناسبت سیزدهم آبان؛
جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نو اندیش خدمتگزار در بیانیه خود به مناسبت مناسبت 13آبان آورده است: ترویج روحیه‌ی مقاومت و فرهنگ استکبار ستیزی به‌عنوان یکی از اصول انقلاب اسلامی و حقیقتی برخاسته از شعار راهبردی «هیهات منا الذله» سپر حوادث فرا روی میهن اسلامی است.
کد خبر: ۸۷۷۲۰۴۰
|
۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۴
به گزارش سرویس راهیان نورخبرگزاری بسیج، جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نو اندیش خدمتگزار، در آستانه فرا رسیدن یوم الله 13 آبان با صدور بیانیه‌ای آمریکا را در راس مفاسد همه‌ی عالم دانست و اعلام کرد: مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل یک شعار سیاسی صرف نیست و بر آمده از اعتقادات مردم ایران در راستای مبارزه با امپریالیسم جهانی است که امروزه بلای جان همه‌ی ملت هاست.
 
در این بیانیه آمده است: 

بازخوانی سیاهه‌ی دشمنی‌های ایالات متحده‌ی آمریکا و اقدامات خصمانه‌ی دولتمردان کاخ سفید و علل نفرت ملت ایران از مقامات جنگ افروز و فتنه‌گر آمریکا و متحدان غربی و منطقه‌ای آنان و برجسته سازی دیدگاه‌ های امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی به‌عنوان راهبرد سرنوشت‌ساز در عرصه‌ی مقابله با شیطان بزرگ و نظام سلطه و استکبار، نیاز همیشگی جامعه به‌ویژه نسل‌های جوان کشور به شمار رفته و باید در فرصت‌های تاثیرگذار مانند 13 آبان مورد تاکید قرار گیرد.

ترویج روحیه‌ی مقاومت و فرهنگ استکبار ستیزی به‌عنوان یکی از اصول انقلاب اسلامی و حقیقتی برخاسته از شعار راهبردی «هیهات منا الذله» سپر حوادث فرا روی میهن اسلامی است.

در حقیقت پس از تسخیر لانه‌ی جاسوسی آمریکا روشن شد که این حرکت عظیم نقطه‌ی عطفی در تاریخ استکبار ستیزی ملت ایران بود و فصلی نو از روابط ایران و جهان استکباری را رقم زد و به همین دلیل بود که حضرت امام خمینی(ره) از آن به عنوان «انقلاب دوم» یاد کردند.

شجاعت، فداکاری و روحیه‌ی حماسی و شهادت طلبانه‌ی فرزندان عاشورایی ولایت فقیه و امام(ره) حقیقتی است که تا ابد می‌درخشد و هدایتگر نسل‌های این سرزمین در عبور از گذرگاه‌های حساس تاریخی خواهد بود.

جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نو اندیش خدمتگزار که اعضای آن از جمله قربانیان جنایات شوم آمریکا و صهیونیست هستند با پیروی از فرمایشات امام(ره) و با بهره‌گیری از منویات مقام معظم رهبری مصمم‌تر از قبل در راه زنده‌نگاه داشتن آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قدم خواهند برداشت و هم گام و هم صدا با ملت غیور ایران اسلامی در روز 13 آبان شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر خواهند داد؛ به فضل الهی پیروزی نزدیک است.
ارسال نظرات