خبرهای داغ:
همزمان با هفته بهداشت روانی، کارگاه بهداشت روانی با موضوع تحکیم خانواده در یگاه حفاظت از شخصیت های قم برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۷۲۰۴۵
|
۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، بهشتی کارشناس بهداشت روانی سپاه قم در همایش کارگاه بهداشت روانی کارکنان یگان حفاظت از شخصیت ها طی سخنانی با اشاره به دستور مقام معظم رهبری مبنی بر لحاظ نمودن موضوع خانواده در تمامی برنامه های کشور گفت: مسئله خانواده به روزترین مسئله کشور است چون مقدس ترین بنیان جامعه ما خانواده است؛ پیشرفت بشری و تکنولوژی هیچ کمکی به زندگی اجتماعی و اختصاص دادن وقت به خانواده ها نکرد بلکه افراد خانواده را از هم دور نمود که نمونه بارز آن همین فضای مجازی امروزی است.

وی با بیان این موضوع که باید امروز بیشترین وقت را باید جهت تحکیم خانواده گذاشت اظهار داشت: افراد خانواده را مثل گذشته که دور از فضای مجازی ساعت ها با هم گفتگو می کردند و با هم صمیمی تر و رفیق بودند، باید برای رسیدن به آینده ای روشن هدایت نمود.

بهشتی ضمن اشاره به ابلاغ سیاستهای کلی نظام از طرف مقام معظم رهبری به سران قوا بیان داشت: مشاوره نظام مندی در جامعه ما برای خانواده ها صورت نمیگیرد در حالی که تاکید حضرت آقا براین موضوع بسیار زیاد است.

این کارگاه به همت معاونت بهداشت و با حضور جانشین فرماندهی و مسئول نمایندگی ولی فقیه در یگان در حسینیه ثارالله برگزار شد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها