فرمانده ناحیه سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی استان بوشهر: سه عنصر؛ بصیرت، اخلاص، عمل به هنگام و به اندازه به عنوان شاخص مهم برای همه بسیجیان است و روحیه و معرفت بسیجی باید فراگیر شود.
کد خبر: ۸۷۷۲۰۵۶
|
۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۸
به گزارش سرویس بسیج مساجد و محلات خبرگزاری بسیج،  " سرهنگ غضنفری"  فرمانده ناحیه سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی استان بوشهر در مورد برگزاری دوره آموزشی برای بسیجیان گفت: این آموزش ها می تواند درتوانمند سازی نیروهای بسیجی موثر باشد به همین منظور از تمامی مربیان موظفند در انجام ماموریت محوله به نحو احسن عمل کنند.

وی در ادامه با استناد به کلام رهبر انقلاب، افزود: روحیه بسیجی و معرفت بسیجی باید فراگیر شود تا این كشور بتواند بار سنگینی را كه بر دوش دارد كه همان بار هدایت الهی و سعادت انسانهاست - به سرمنزل برساند، لذا بسیج تمام شدنی نیست.

فرمانده ناحیه سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی تاکید کرد: این آموزشها به صورت چند حوزه ای برگزار شود به دلیل مسافت حوزه با ناحیه وراحتی بسیجیان جهت شرکت در دوره آموزشی این کار انجام می شود.

وی ابراز داشت: باید تمامی فرماندهان حوزه ها در بهتر برگزار شدن این امر وحضور تمامی شورا ها تاکیدات لازم را داشته باشند تا به نحو احسن این کار انجام شود.

سرهنگ علی غضنفری سه عنصر؛ بصیرت، اخلاص، عمل به هنگام و به اندازه را به عنوان شاخص مهم برای همه بسیجیان دانست، وافزود: آنچه که برای همه‌ی ما، برای همه‌ی بسیجیان و جوان ها درهر نقطه‌ای از این عرصه‌ی عظیم که مشغول کار هستند باید به عنوان شاخص مطرح باشد این سه عنصراست که باید همیشه با یکدیگر توأم  و در نظر داشته باشید.

انتهای پیام/گ

 

ارسال نظرات