رئیس عقیدتی سیاسی تیپ 38 مستقل رزهی تربت جام گفت: امروز پرچم حریت و آزادگی ایران اسلامی در سراسر دنیا به اهتزاز در آمده و روحیه جهادی و استکبارستیزی از معادلات جهانی و منطقه ای حذف نشدنی است.
کد خبر: ۸۷۷۲۰۸۹
|
۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام روح الله لندرانی در یادواره 13 شهید دانش آموز بخش نصرآباد تربت جام با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا از صدر اسلام تاکنون و بویژه شهدای دانش آموزی افزود: یکی از مهمترین عاملی که باعث شد فرزندان این مرز و بوم در کمال آسایش و آرامش علم بیاموزند و آینده کشورشان را رقم بزنیم 13 آبان بود.

وی در تصریح کرد: دانش آموزان عزیز از جمله رهروان حقیقی امام خمینی (ره) بودند که در سیزدهم آبان 57 و 58 انزجار خود از مستکبرین اعلام و با شهادت در این راه نهال نو پای انقلاب اسلامی را بارور کردند.

وی با اشاره به لزوم گرامیداشت مناسبت های ملی و مذهبی خاطر نشان کرد: سیزدهم آبان را باید از این منظر پاس داشت چون این روز یاد آور ثبت سه رویداد بزرگ و مهم تاریخی انقلاب ایران اسلامی می باشد که بعنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز نامیده شده است.

وی اضافه کرد: 13 آبان سالروز تبعید امام (ره) از ایران به ترکیه در سال 43 دراعتراض به تصویب قانون کاپیتولاسیون ، شهادت جمعی از دانش آموزان بصیر و به پاخاسته علیه نظام ستم شاهی در سال 57 و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام در سال 58 از جمله  سه رخداد فراموش نشدنی مبارزه امام راحل و اُمت ایران اسلامی با استکبار جهانی است.

رئیس عقیدتی سیاسی تیپ 38 مستقل رزهی تربت جام با اشاره اهمیت تجمعات و تظاهرات های استکبارستیزانه گفت: 13  آبان تبلور خروش ملت بصیر ایران اسلامی در تبعیت از فرماندهی معظم  کل قوا، اعلام انزجار و تبری جستن از دشمنان اسلام بویژه آمریکا و صهیونیسم بین الملل است.

حجت الاسلام لندرانی گفت: عزت ، سربلندی و سرافزاری ایران اسلامی در داخل و خارج از مرزها مدیون خون شهدایی است که  به ندای رهبرشان در هر مقطعی لبیک گفتند و برخلاف برخی کشورها که زیر یوق مستکبرین جهان قراردارند امروز پرچم حریت و آزادگی کشور در سراسر دنیا به اهتزاز در آمده است.

وی متذکر شد: استکبارجهانی و عُمال خود فروخته اش پس از دوران انقلاب و دفاع مقدس با تهاجم فرهنگی، شبیخون فرهنگی، ناتوی فرهنگی و جنگ نرم درصدد کم رنگ کردن ارزش ناب اسلامی هستند.

وی با اشاره به این که دشمنان قسم خورده نتوانستند نام ایران،روحیه جهادی و استکبارستیزی را از معادلات جهانی و منطقه ای حذف  کنند یادآورشد: امروز با کم ارزش جلوه دادن نام شهید فهمیده ها،بهنام محمدی ها و... به دنبال بی هویتی و بی اعتبار کردن فرهنگ ایثار و شهادت که متأسی از قیام امام حسین(ع) بوده می باشند.

این مقام مسئول خطاب به مسئولان و مردم تأکید کرد:حفظ و حراست از ارزش های اسلامی، هویت دینی ، مذهبی و قومی در برابر تهدیدهای درونی و بیرونی در راستای استحکام این نظام مقدس یک وظیفه و ضرورت غیر قابل انکار است .

گفتنی است؛ یادواره 13 شهید دانش آموز بخش نصرآباد تربت جام به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی با حضور علما ، مسئولان محلی، دانش آموزان و خانواده معزز شاهد و ایثارگر به همت حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید برزگر در مسجد قائم (عج) روستای کاریزنو بالاجام برگزارشد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها