بیانیه جمعی از فرهنگیان بسیجی استان زنجان در آستانه روز ملّی مبارزه با استکبار جهانی:

با عزمی‌ راسخ‌تر در راهپیمایی 13 آبان حاضر می‌شویم

جمعی از معلمان و فرهنگیان بسیجی، به مناسبت روز ملّی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز بیانیه ای صادر کردند.
کد خبر: ۸۷۷۲۰۹۴
|
۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان: در بیانیه جمعی از معلمان و فرهنگیان بسیجی استان زنجان که به مناسبت روز ملّی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز صادر شده است، آمده است: سیزدهم آبان ماه هر سال، گوشزد کننده وجود دو جریان در ایران و جهان است که یکی «اهداف جاهلیت» و تحقق خواست طاغوت و هوسهای شیطانی را در میان انسانها دنبال می کند و دیگری «اهداف بعثت» و تحقق اراده خداوند متعال و فطرت انسانی را در کره زمین پی می گیرد. صف بندی این دو جریان، ایجاد دو جبهه حق و باطل را در طول تاریخ و از جمله در حوادث سه گانه 13 آبان رقم زده است؛ حوادثی که به اختصار چنین بود:

در 1343 تصویب ذلیلانه سند خفت و خواری ایران و ایرانی  قانون کاپیتولاسیون با هدف افزایش سیطره آمریکا بر منافع ملّی ما، در نهاد قانونگذاری رژیم منحوس پهلوی، امام خمینی(ره) را به خروش آورد و به پیروی از ایشان، مراجع تقلید، روحانیون و مردم مسلمان کاخ نمرودیان را به لرزه آوردند و شاه خائن، هراسان، ابراهیم زمانه را به بند کشید و تبعید کرد.
در 1357، «فهمیده»های محبوب امّت و امام، «قاسم»وار به میدان آمدند و پتک فریادشان را بر سرِ خائنانِ پول­ پرستِ شهوت رانِ وطنی، که چشم طمع به بیگانه دوخته بودند، فرود آوردند و با اهداء خون دهها شهید در پای نهال نوپای انقلاب اسلامی، این پیام را جاودانه کردند که:
هرگز زیر بار ننگ زندگی چرب و شیرینی که پست­ ترین موجودات عالم سردمدار آنند نمی رویم و اگر در این راه کشته شویم «احلی من العسل» است، اگر در طول 14 قرن توانستند نام و مرام «قاسم» عاشورای حسین علیهماالسلام را از تاریخ محو یا دگرگونه جلوه دهند، در قرن 21 هم حذف نام و تحریف راه «فهمیده»های کربلای خمینی ممکن خواهد بود.
 در 1358، تازه شرّ شیطان کوچک پهلوی پلید از سر ملّت ایران قطع شده بود که شیطان بزرگ، سفارتخانه اش را مرکز توطئه برای شکست انقلاب مردم ایران قرار داد و البته برخی جاهلان، ساده لوحانه و اندک خیانتکارانی هم طمعکارانه سیاستهای او را عملیاتی می کردند. در این بین، دانشجویانی که از منبع فیاض ولایت نور می­گرفتند متوجه خطر شده و در یک عمل جراحی تاریخی، آن غده سرطانی را از داخل کشور برداشته و با تصرف لانه جاسوسی آمریکا، مانع خسارات بیشتر شدند. گرچه مهندس بازرگان با کار انقلابی دانشجویان مخالفت کرد امّا امام خمینی(ره) حرکت دانشجویان را انقلاب دوم و بزرگتر از انقلاب اول نامید، چرا که در 1357 شرّ دست نشانده آمریکا و در 1358 شرّ خود آمریکا از سر ملّت ایران کوتاه گردید.
نمونه هایی از این دست، که حاکی از صف آرایی جریان باطل در برابر جبهه حق ملت ماست در اقدامات منافقین و گروهکهای تحت حمایت آمریکا، جنگ تحمیلی، فتنه 78، فتنه 88 و تحریمهای اقتصادی هم اتفاق افتاد. اکنون سالها از زمانی که ملت ما شیاطین را از در بیرون کرده ­اند می گذرد اما برخی اتفاقات نشان می­دهد که نظام سلطه و در رأس آن آمریکا، همچنان در مقابل ملّت ما صف آرایی می­کنند؛ البته به شیوه ­های متفاوت و نو.
در زمان حاضر، مسائلی همچون برجام­های 2 و 3 و ... ، رفت و آمدهای مشکوک بیگانگان به کشور، محرمانه­‌های متعدد بر سر منافع ملّی، حمایت از نفوذیهای فرهنگی، سیاسی و اقتصادی دشمن، حذف درس حقیقی شهید فهمیده و آوردن درس خیالی دستاوردهای برجام، تهیه و توزیع نشریات غیرانقلابی در آموزش و پرورش و اصرار بر فراگیر کردن آن در بین معلمان، دانش آموزان و حتی اولیاء؛ میدان دادن به تشکّلهای حامی فتنه در آموزش و پرورش، راه اندازی برنامه ­هایی نظیر پیشاهنگی با هدف مقابله با تشکّلهای انقلابی، ابراز علاقه ظاهری و نمایشی به امام، رهبری، شهدا، ایثارگران و بسیج و مقابله پنهانی با هدف و راه آنها، اصرار بر ترویج اباحی­گری و آزادی غربی و همزمان با آن ممانعت از اکران فیلمهای بصیرت ­افزا، پیگیری و ابلاغ اجرای کنوانسیون حقوق زنان، کنوانسیون حقوق کودک و سند توسعه 2030 سازمان ملل که آموزش! محور آن است و همگی زمینه­ساز نفوذ و استعمار فرانو در کشور است، مانور تجمّل و اشرافیگری و حلوا حلوا کردن غارتگران بیت المال و ممانعت از برخورد قضایی با آنها، حاشیه سازیها و تلاش برای دور نگه داشتن مردم از واقعیات و نیز کوتاه کردن دست نیروهای مؤمن انقلابی از مصادر خدمتگزاری، همگی حاکی از آن است که آمریکا به کمک کسانی که فتنه 88 و شبیه آن را رقم زده­ اند دوباره می­خواهد از پنجره داخل شود؛ چرا که در خواب هم نمی­دید روزی دستش از فواید و مواهب بی­ نظیر سلطه بر ایران کوتاه شود.
عاقلانه نیست که از دشمن انتظاری جز دشمنی داشته باشیم، درد آنجاست که با وجود جنایات و بدعهدی های نظام ­سلطه که در ژن دولت آمریکاست، هنوز اندک افرادی خواب آمریکا را می­بینند یا با تلاش بر اجرای خواسته ­هایش از او پیروی می­کنند؛ خوش ­خیالانِ ساده‌­لوحی که گول ادعاهای عوام­ پسند و شعارهای به ظاهر زیبای آمریکا را می­خورند و او را دایه دلسوزتر از مادر برای حل مشکلات کشور می­دانند؛ گروه اندکی که از قدرت پوشالی آمریکا به هراس افتاده ­اند و شکستها و ناکامیهای عموسام در این سالها را نمی­بینند و اندک اسیران شهوت و شکم، که فریفته مادیات شده و چشمانشان را بر غروب انسانیت در غرب فروبسته­اند.
گیریم که به قول بعضی سهل ­اندیشان؛ کودتاها، جنگها،‌ فتنه انگیزی­ها،‌ ترورها، تحریمها، نسل کشی­ها و کودک کشی­های آمریکا مربوط به گذشته باشد، که نیست؛ همین الآن، منافقین جانی و خائن در دامان کیستند؟ ریگی و پژاک و داعش و تکفیری در کجا طراحی و چگونه حمایت می شوند؟ جنایات آل سعود سفّاک، قتل حاجیان تشنه و کودکان بی­گناه و زنان مظلوم، به پشتوانه کیست؟ رژیم کودک­ کش صهیونیستی با تکیه به کدام دولت جنایت می­کند و به ریش سازمانهای بین المللی می­خندد؟ کدام دولت است که نمی­ گذارد ملتها آزادانه دولتمردانشان را انتخاب کنند و بر دردهایشان مرهم بگذارند؟ عامل اصلی این همه جنگ افروزی و برادرکشی در ملل مسلمان کیست؟ کدام دولت است که هر جای جهان شرارتی است پای او در میان است؟ غیر از آمریکا؟!
به قول برخی دیگر، اصلاً کاری به «دین» و «دیگران» نداشته باشیم؛ ایران را بچسبیم و وطن­ خواهانه بنگریم؛ در این چند سال، مگر بعد از کلّی برو بیا، قول و قرارداد نبستیم؟ مگر رهبری و ملت در یک نرمش قهرمانانه برای حمایت از نمایندگان خود در این معامله سنگ تمام نگذاشتند؟ مگر ثمن معامله را که حاصل عرق جبین و خون نازنین جوانان ایرانی بود، تمام و کمال نپرداختیم؟ مگر قرار نبود در روز مشخص، تحریمها «بالمرّه لغو»، و گره مشکلات ملّت باز شود؟‌ مگر در این ایام، سکه ­ی «اعتماد به آمریکا و بستن با کدخدا آسان­تر است» را جایگزین «نماد هسته­‌ای و روایت نبوی بر اسکناس ایرانی» نکردند؟‌ مگر بنا نبود هم چرخ سانتریفیوژ بچرخد و هم چرخ زندگی مردم؟ سرعت رشد تولید علم و سانتریفیوژها که از حرکت ایستاد و رآکتور اراک از سیمان پر شد؛ آیا رکود و تورم برطرف و تولید، صادرات و اشتغال بهبود یافت؟ وجداناً کدام طرف معامله بدعهدی کرده و می­کند؟ محور بدعهدی های 5+1 کدام دولت است؟ به جز دولت آمریکا؟! آیا عاقلانه است که یک ملت دوباره که هیچ، صدباره از یک سوراخ گزیده شود؟! ؛ فأعتبروا یا اولی الابصار!
با وجود همه اینها، خدای را شاکریم که به برکت اسلام ناب و رهنمود ولایت و مردانگی مردم و جوانانمان، در بسیاری عرصه­ ها به دشمن اعتماد نکردیم و شرمنده امام و شهدا نیستیم! راه­پیمایی بی­ نظیر اربعین، روزهای قدس و 22 بهمن،‌ لیالی قدر، اعتکافها، پیشرفتهای خیره­ کننده علمی در نانو، پزشکی، هسته ­ای، موشکی، دفاعی- امنیتی، هوافضا در شرایط تحریم، شکست نقشه دشمن در به زانو در آوردن ملت ما در اثر تحریمها، گسترش جبهه مقاومت اسلامی از سوریه تا نیجریه، هم رزم و هم خون شدن ایرانی و عراقی، افغانی و سوری، یمنی و پاکستان و بحرینی و ...، درخشش انوار ولایت در قلب جوانان اروپا و آمریکا؛ همه و همه، سند پیروزی حماسه سازان 13 آبان و حقانیت این جبهه است.
ملت شریف ایران، همکاران گرانقدر، دانش آموزان عزیز، اولیای گرامی!
به اعتقاد ما معلمان و فرهنگیان بسیجی، اگر تا آبان 58، آوردگاه ظلم و فساد؛ که نظام سلطه و عواملش برای حفظ مطامع پست خود، پنجه خونین بر جان، مال و ناموس ملت شریف ایران انداخته­ بودند در یک سوی بودند و ملت شریف ایران، پابه­ پای هادیان امت و منادیان بصیرت، یکّه و تنها چون عاشورائیان، در سوی دیگر؛ امروز به برکت ندای «هیهات منّا الذله» حسینی و شعار «مرگ بر آمریکا»ی خمینی، ملل مظلوم و مسلمان با الگوگرفتن از انقلاب اسلامی و با پیروی از ولایت مطلقه فقیه، در کنار مردم شریف ایران، چونان بنیان مرصوص در دژ شکست ­ناپذیر و فجرآفرین «اسلام ناب محمدی صلی ا... علیه و آله» سنگر گرفته­ اند و خاکریزهای کفر و تکفیر را در می­ نوردند و بدعهدی­ های نظام سلطه در این سالها، بر مردم و جوانان غیور ما ثابت کرد که حنای دشمن ساخته­ ی «اسلام رحمانی» هم دیگر رنگی ندارد.
ای یاران آخرالزمانی سیدالشهداءعلیه السلام
با وجود همه سختی­ها و رنجها، برآیند وقایع امیدآفرین است و خرسندیم که به خلاف نقشه و تلاش شیطان و شیطان­ پرستان،‌ وعده­ های قرآنی خدای متعال و نوید بزرگان انسانیت از پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله تا امام راحل و امام حاضر، در حال تحقق است و مجاهدان انقلابی جبهه اسلام ناب محمدی صلی الله علیه و آله یکی پس از دیگری سنگرهای کلیدی جهان را فتح می­کنند و زمینه ­سازی ظهور آفتاب تابان خلقت، منجی عالم بشریت حضرت حجت ارواحنا فداه را به قلبهای با ایمان نوید می­ دهند.
ما معلمان و فرهنگیان بسیجی، دلهامان از جنایات آمریکا پر بود و به برکت غیض و غضبی که از بدعهدی­ های آمریکای جهان خوار پیدا کرده ­ایم، امسال علاوه بر تبیین مسائل برای دانش آموزان و همکاران و اولیاء محترم، با عزمی راسخ تر و با مشتی گره کرده تر، در راهپیمایی یوم ا... 13 آبان شرکت می کنیم و کوبنده تر از همیشه فریاد برمی آوریم که:
ای مجسمه جنایت و بدعهدی! ای آمریکا! مرگت باد!     


ارسال نظرات