رزمایش گردان‌های الی‌بیت‌المقدس در گلوگاه برگزار می‌شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گلوگاه گفت: رزمایش الی‌بیت‌المقدس در سطح شهرستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۷۷۲۱۳۰
|
۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سرهنگ حسن حسنی در گفت‌وگو یی با اشاره به آمادگی بسیجیان در همه عرصه‌ها گفت: بسیج به عنوان ظرفیت راهبردی تامین کننده دفاع مردمی بوده که حضور گردان های سازمان یافته بسیج در راستای تحقق اهداف دفاع همه جانبه و امنیت پایدار همواره تهدیدات دشمنان را از بین برده است.

وی افزود: هدف از برگزاری رزمایش، نمایش اقتدار و ارتقای آمادگی رزم گردان بیت‌المقدس است و این رزمایش با موضوع دفاع از کوی و برزن و مقابله با ناآرامی‌هابرگزار خواهد شد.

وی گفت: این رزمایش ما را به اهدافی چون: وحدت و همدلی، شناخت بیشتر اعضاء و فرماندهان در سطح گردان‍ها، حفظ انسجام سازمانی و فعالیتهای جمعی گردان‍‍‌های بیت المقدس، ایجاد آمادگیهای عمومی و افزایش توانمندیهای رزمی و دفاعی برای اجرای موفق ماموریت‌های محوله و مردمی کردن دفاع می‌رساند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گلوگاه تصریح کرد: رزمایش بیت‌المقدس به همت معاونت عملیات قرارگاه امام هادی(ع) سپاه شهرستان گلوگاه و با شرکت گردان‌های بیت‌المقدس از حوزه تاسوعا و پیامبر اعظم(ص) در ۱۳ و ۱۴ آبان ماه برگزار می‌شود.

حسنی افزود: در این رزمایش گردان‌ها در قالب اجرای دفاع از کوی و برزن، مقابله با ناآرمی‌ها، روش‌های جنگ شهری، امداد و نجات و رزم شبانه آموزش و تمرین می‌کنند.

سرهنگ حسن حسنی خاطرنشان کرد: شرایط منطقه ما به گونه‌ای است که تمامی نیروهای بسیجی و نظامی باید در حد بالای توانایی رزمی قرار داشته باشند تا برای مقابله با هرگونه تهدیدات احتمالی دشمن در آمادگی کامل باشند.

وی در پایان به خبرنگار ما گفت: هماهنگی‌ها و مقدمات اجرای این ماموریت در سطح ردهای ناحیه و همچنین شهرستان بعمل آمده و نیروهای دلاور بسیجی گردان‌های بیت المقدس با آمادگی کامل منتظر اجرای فرامین و دستورات می‌باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها