خبرهای داغ:

بازدید خانواده معظم شهدای گیلانغرب از یادمان شهدای بازی دراز+عکس

در راستای اجرای برنامه های آموزشی و تکریم خانواده های معظم شهدا، همسران و فرزندان معظم شهدای گیلانغرب، از یادمان شهدای "بازی دراز"بازدید کردند.
کد خبر: ۸۷۷۲۱۷۰
|
۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلانغرب، در استای اجرای برنامه های آموزشی و تکریم خانواده های معظم شهدا ، دهه نفر ازهمسران و فرزندان معظم شهدای گیلانغرب ، به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران از یادمان شهدای بازی دراز بازدید کردند.

 

مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان گیلان غرب در حاشیه این برنامه  به خبرنگار بسیج گفت :به راستی تکریم خانواده شهداو ایثارگران وظیفه همه ماست و آنان به عنوان الگو در جامعه اسلامی محسوب می شوند.

جهانشاه کریمی نیا افزود : برای همه ما مسلم است که پیروزی و سربلندی ایران اسلامی مرهون خون شهدا و تکریم خانواده شهدا مهمترین وظیفه برای همه مردم است.

 وی تاکید کرد: این خون شهدای نظام است که درخت انقلاب را پر ثمر کرده و پاسداری از خون شهدا وظیفه همه مردم است و شهدا در جامعه اسلامی جایگاه ویژه ای دارند

 

مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان گیلان غرب با اشاره به اینکه شهدا با ایثار جان خود از این انقلاب پاسداری کردند، افزود: رسالت ما پاسداری از ارزشهایی بوده که امروز مورد هجوم دشمن قرار گرفته است.

 

   مدیر حوزه علمیه مطلع الفجر گیلانغرب در جمع خانواده شهدا و در یادمان شهدای بازی دراز  ضمن تاکید بر الگو گیری شایسته از بانوان صدر اسلام ، ابراز داشت: امروز زنان و دختران ما باید با رعایت حجاب و عفاف و تقرب به اموزه های دینی و سبک و منش اسلامی  به راستی حضرت زینب .س. را به عنوان الگویی  شایسته  در زندگی خود قرار دهند .

 

حجت الاسلام و المسلمین سید سیف اله موسوی انتقال فرهنگ جهاد و شهادت و زنده نگه داشتن یاد شهدا را از رسالتهای مهم امروز بر شمرد و گفت : خانواده معظم شهدا  و خصوص همسران شهدا  به تاسی از حضرت زینب به عنوان سفیر عاشورا  باید به شایستگی در انتقال فرهنگ شهادت  به فرزندان خود اهتمام ورزند .

 

وی تصریح  کرد:صبر و استقامت خانواده شهدای ملت ایران در راه این پیروزی‌ها در دنیا بی‌نظیر است  چرا که شهیدان با نثار جان خود و ایثارگران با شجاعت خود، آزادی و اقتدار و عزت را برای ما به ارمغان آوردند.

 
ارسال نظرات