خبرهای داغ:
پیاده روی و کوهپیمایی دانش آموزان بسیجی واحدهای امیدان شهید منتظری و پوینده شهید مطهری شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۷۲۱۷۹
|
۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی پیاده روی و کوهپیمایی دانش آموزان بسیجی واحدهای امیدان شهید منتظری و پوینده شهید مطهری بسیج دانش آموزی حوزه ایمان در پارک شهدای محراب و آبشار و حرم شهدای گمنام در ارتفاعات شاهرود برگزار شد.

دانش آموزان بسیجی واحد امیدان شهید منتظری مسیر چهار راه مدرسه قلعه تا پارک جنگلی آبشار را به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی پیاده روی کرده و در مسیر شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سردادند، این دانش آموزان با لباس بسیجی با حضور در پارک جنگلی آبشار در حلقه صالحین شرکت نمودند.

سرهنگ پاسدار جمال الدین غنایی در جمع دانش آموزان حلقه صالحین واحد امیدان شهید منتظری با اشاره به روز ملی استکبارستیزی گفت: شما نسل نوجوان باید با سرگذشت کشور خود آشنا شوید و با مطالعه تاریخ بدانید چه بر سر این ملت و انقلاب از بدو تشکیل آمده و آمریکا به عنوان شیطان بزرگ در تمام این مشکلات و سختی ها طرف مقابله با ملت بوده است.

وی افزود: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام راحل در این روز و ترویج فرهنگ استکبارستیزی و مقابله با استبداد و استعمار باید چه در این روز و چه در کل سال به عنوان یک سرمشق برای ما باشد و فراموش نکنیم.

همچنین دانش آموزان بسیجی واحد پوینده شهید مطهری مسیر دبیرستان دوره اول شهید مطهری تا حرم شهدای گمنام در ارتفاعات شاهرود را پیاده روی و کوهپیمایی نمودند و با حضور در حرم شهدای گمنام با شهدا تجدید عهد و پیمان کردند و بر ادامه دادن راه روشن شهدا در ایستادگی در برابر استکبار و استبداد و دفاع از مظلوم و مبارزه با ظالم تاکید کردند.

در این برنامه نیز دانش آموزان با سر دادن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل انزجار خود را از اهداف استکباری و استبدادی شیطان بزرگ اعلام نمودند.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها