خبرهای داغ:
سردار افشار به عنوان سخنران مراسم سیزده آبان در قزوین گفت: ملت ما با تسخیر لانه جاسوسی و اخراج شاه خا ئن از دیکتاتوری به آزادی رسید و این پیشرفت ها را در زمینه های مختلف علمی و انتخابات می شود مشاهده کرد.
کد خبر: ۸۷۷۲۲۰۹
|
۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۲
به گزارش خبر گزاری بسیج از قزوین، سردار افشار سخنران مراسم سیزده آبان  در قزوین گفت: سردار افشار  به عنوان سخنران مراسم سیزده آبان در قزوین گفت: ملت ما با تسخیر لانه جاسوسی و اخراج شاه خا ئن از دیکتاتوری به  آزادی رسید  و این پیشرفت ها را در زمینه های مختلف علمی و انتخابات می شود مشاهده کرد.
سردار افشار گفت: امریکا قبل از انقلاب در ایران بیش از 70000مستشار داشت  و هر تصمیمی که می گرفتند در ایران اتفاق می افتاد.
این مقام مسئول افزود: در بحث اشغال سفارت آمریکا امام فریاد زدند که هرچه فریاد دارید بر سر آمریکا بریزید زیرا هر اتفاقی در این کشور می افتاد و اعم از اشوب ها  و تهدیدات مرزی همه و همه زیر سر آمریکا بود  که طراحی هایش  در داخل سفارت امریکا اتفاق می افتاد و با اشغال سفارت آمریکا مردم ایران حقوق خودشان را احیا کردند.
وی در ادامه افزود: پس از اشغال سفارت آمریکا  خود دولت ایالات متحده اقدام به قطع رابطه و تعطیلی سفارت خود کرد که پس از مدتی  خواست دوباره برگردند  که ایران آنها را نپذیرفت ایران با این کار از استقلال و آزادی خودش دفاع کرد.
افشار در ادامه افزود: مدارکی که آمریکایی ها در سفارت داشتند به  سه طریق نابود می کردند، یا در کوره می سوزاندند یا در دستگاه مخصوص پودر می کردند و یا به صورت نواری در می اوردند که بسیاری از مدارک را نتوانستند نابود کنندبه دست دانشجویان پیرو خط امام افتاد.
وی گفت: اگر این کار صورت نمی گرفت بی شک  انقلاب با خطر سقوط مواجه می شد پس از این قرار داد  الجزایر امضا شد تا در برابر آزادی گروگان ها بازگشت اموال بلوکه شده ما را انجام دهند و در امور داخلی ما مداخله نکنند اما به هیچ یک از تعهدات  خود در قرار داد  پایبند نشدند.
سردار افشار گفت: جمهوری اسلامی با اشغال سفارت آمریکا ترسی که از امریکا در دل ملت ها کاشته بودند را از بین برد و به ملت های دیگر دنیا نشان داد که قدر ت آمریکا پوشالی است.

1002/پ30/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها