برگزاری مراسم تودیع و معارفه مسئولین بسیج دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی و غیر انتفاعی برآیند شاهرود

مراسم تودیع و معارفه مسئولین بسیج دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی و غیر انتفاعی برآیند شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۷۲۲۲۰
|
۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مراسم تودیع و معارفه مسئولین بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی و غیر انتفاعی برآیند شاهرود با مسئولین بسیج دانشجویی دانشگاه های شاهرود برگزار شد.

محمد جلیلی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های شاهرود و میامی در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات مسئولین گذشته و اعطای احکام مسئولین جدید و اعلام برنامه های بسیج دانشجویی در سال جدید بر نظر امام خمینی(ره) که بسيج دانشجويي منشوري است كه متضمن ابعاد متفاوتي است تاکید کرد.

وی افزود: بسيج دانشجويي تنها تشكل جامعي است كه با انقلاب اسلامي به تمام معنا سنخيت ذاتي داشته و از ثمرات طيبه و از فرزندان شايسته آن محسوب مي شود.

جلیلی ادامه داد: بسيج دانشجويي ريشه در بسيج عظيم و ميليوني ملت فهيم ايران داشته و متعلق به تمام آحاد ملت است و بعنوان يك تشكل صرفاً سياسي متولد و بنياد نشده است و جامعيت آن نيز مرهون همين امر است و بسيج دانشجويي تشكلي فرهنگي، سياسي، عقيدتي و دفاعي مي باشد.

برگزاری مراسم تودیع و معارفه مسئولین بسیج دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی و غیر انتفاعی برآیند شاهرود 

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های شاهرود و میامی در ادامه از زحمات فرماندهان قبلی پایگاه ها از سمت دفتر بسیج  دانشجویی و دانشگا هها تقدیر و تشکر گردید.

لازم به ذکر است از دانشگاه علوم پزشکی برادر یزدانی و خواهر بهادر تودیع و برادر ساعدی و خواهر گواهی معارفه و از دانشگاه غیر انتفاعی برادر پور غلام و خواهر مزینانیان  معارفه و برادر شانیان تودیع شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار