مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه دلفان:

بزرگ‌ترین پیام 13 آبان ایستادگی در مقابل زیاده خواهان است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه دلفان گفت : بزرگ‌ترین پیام 13 آبان ایستادگی در مقابل زیاده خواهان و نهراسیدن از دشمنان است.
کد خبر: ۸۷۷۲۲۴۶
|
۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستانحجت الا سلام والمسلمین دکتر صیادی ایستادگی و مقاومت در برابر قدرت‌های پوشالی را  پیام 13 آبان عنوان کرد و گفت: باید در مقابل زیاده خواهان ایستاد و به تعبیر مقام معظم رهبری بایداز این قدرت‌های پوشالی هراسی به خود راه نداد که آینده از آن اسلام و مسلمانان واقعی است.
 وی با اشاره به دستاورد های 13 آبان افزود: خاتمه دادن رابطه سلطه جویانه آمریکا با نظام نوپای جمهوری اسلامی، بازگشت مردم به صحنه حاکمیت گفتمان انقلاب اسلامی امام (ره)که زمینه ساز تثبیت جمهوری اسلامی در برابر توطئه ی گروهک های ضد انقلاب شد ، دفع تجاوز رژیم بعثی صدام و ایجاد  فصل جدیدی از خود باوری وروحیه ((ما می توانیم ))در جامعه به از دستاوردهای این روز بزرگ است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه دلفان اظهار داشت: روز 13 آبان در کشور ما گره خورده با واقعیت هایی است تاثیرگذاری خاص خود را داشت و باعث ایجاد جریان های مهمی در مسیر پیروزی و ثبات انقلاب اسلامی شد، پس از اعتراض امام خمینی(ره) درباره‌ی مفاسد کاپیتولاسیون در 13 آبان سال 1343 تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه صورت گرفت، 13 آبان 1357 که به نام روز دانش آموز در تقویم ماندگار شد و یک سال پس از آن نیز تسخیر لانه جاسوسی در همان روز یعنی  13 آبان 1358 اتفاق افتاد.
حجت الا سلام والسلمین دکتر صیادی گفت : 13 آبان نشان داده که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند چراکه در این روز مردم ایران اسلامی آمریکا را زیر پا گذشتند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه دلفان افزود:اگر بخواهیم در یک جمله نتایج این حوادث را واکاوی کنیم به این نتیجه می رسیم که اراده پروردگار متعال برتمامی اراده های شیطانی غالب شد وترفند ها وتوطئه های انها برای به سقوط کشاندن انقلاب نوپای ایران اسلامی ناکام ماند .

ارسال نظرات
آخرین اخبار