خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه مبارزه با آمریکا تا نابودی رژیم اشغال‌گر قدس و رژیم طاغوتی آمریکا ادامه پیدا می‌کند، عنوان کرد: اگر مسامحه‌ای در مبارزه بی‌امان با آمریکا داشته باشیم شهدا ما را نمی‌بخشند چرا که نهضت امام خمینی(ره) تا انقلاب امام مهدی(عج) ادامه دارد.
کد خبر: ۸۷۷۲۲۶۲
|
۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۵
مبارزه تا نابودی رژیم اشغالگر قدس و رژیم طاغوتی آمریکا ادامه دارد/اگر در مبارزه با آمریکا مسامحه کنیم شهدا ما را نمی‌بخشند
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، سردار محمدرضا نقدی پیش از ظهر امروز در جمع شرکت کنندگان در راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان در قم در حرم حضرت معصومه(س) با اشاره به اینکه شرط قبولی زیارت و محبت اهل بیت(ع) برائت از دشمنان ایشان است، اظهار کرد: خداوند متعال شرط دسترسی به عروة الوثقی را کفر نسبت به طاغوت قرار داده است و مقصود عروه الوثقی محبت اهل بیت(ع) است.

وی با بیان اینکه اگر دلی از محبت به طاغوت خالی نشود،‌ محبت اهل بیت(ع) در آن جایی ندارد،‌ اظهار کرد: برجسته‌ترین بخش زندگی اهل بیت(ع) مبارزه بی‌پایان با طاغوت‌ها است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفان خاطرنشان کرد: انسان برای طی کردن مسیر تکامل و رسیدن به قله‌های کرامت خلق شده است و نباید نعمت‌های الهی را ناسپاسی کرده و اجازه دهد که متجاوزان مانع از رسیدن انسان به کمال شود.

وی تصریح کرد: انسان‌ها باید جلوی طاغوت‌ها ایستادگی کرده و موانع رسیدن به کمال را از جلویش بردارد.

نقدی با بیان اینکه ملت ایران اسلامی مقابل طاغوت‌ها ایستادگی کرد، افزود: خداوند نیز وعده خود مبنی بر اینکه پیروزی از آن حق است را عملی کرد و ملت نیز در سیر مقابله با طاغوت‌ها پیروزی‌های متعدد را کسب کرد.

وی با بیان اینکه ملت ایران با اخلاص و ایمان مقابل رژیم طاغوت ایستاده است، اظهار کرد: خداوند متعال به وعده‌های خود عمل کرده است چراکه در هشت سال دفاع مقدس کشورهای مختلف مقابل ایران اسلامی قرار گرفتند اما ملت بدون هیچ سلاح و تجهیزات توانسته هر روز پیروزی بزرگتری را رقم بزند.

نقدی با تاکید بر اینکه ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف به موفقیت‌های مطلوبی رسیده است، اضافه کرد: مبارزه با استکبار تاکنون به پیروزی جبهه ایران ختم شده است به همین دلیل، علتی برای پایان این مبارزه وجود ندارد. ملت ایران علاوه بر سرنگونی رژیم طاغوت و پیروزی در هشت سال دفاع مقدس توانست منطق اسلام را به کشورهای مختلف انتقال دهد به همین علت پرچم اسلامی در سواحل مدیترانه در حال احتراز است و نیروهای اسلام در لبنان و کشورهای مختلف بر شاگردان استکبار غلبه کرده‌اند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: اسلام انقلابی دل‌ها را تسخیر کرده است به همین علت پیروزی‌های درخشان در نقاط مختلف به خوبی قابل مشاهده است؛ ملت ایران در دورانی که تنها بود تسلیم نشد و علتی ندارد که اکنون با وجود کشورهای مختلف اسلامی و موفقیت‌های بسیار زیاد تسلیم شود.

وی از افول مولفه‌های قدرت آمریکا در عرصه‌های مختلف یاد کرد و گفت: کشوری که 20 هزار میلیارد دلار بدهی دارد و هر روز دو میلیارد و 500 میلیون دلار به این بدهی اضافه می‌شود در عرصه اقتصادی ورشکسته است و فقط با تکیه بر دزدی از کشورهای مختلف ماندگار شده است.

نقدی با اشاره به اینکه جایگاه آمریکا در عرصه سیاسی و بین‌الملل تضعیف شده است، عنوان کرد: آمریکا به دنبال براندازی نظام سوریه بود اما با وجود استفاده از دارایی‌های مختلف خود، نتوانست به این هدف برسد. رژیم صهیونیستی به عنوان دست‌نشانده آمریکا در عرصه‌های مختلف تضعیف شده است چرا که سیاست آمریکا شکست خورده و نمی‌تواند برنامه‌های خود را عملیاتی کند به همین علت استکبار ضعیف‌تر و جبهه انقلاب قوی‌تر شده است. امروز شاهد هستیم که قدرت‌های شیطانی اعتراف کرده‌اند بدون ایران هیچ تصمیمی در خاورمیانه اجراشدنی نیست.

وی گردشگری درمانی را یکی از درآمدهای نظام اسلامی برشمرد و گفت: اکنون ایران به برکت انقلاب اسلامی پرشتاب‌ترین سرعت علمی دنیا را به خود اختصاص داده و با استفاده از مقتدرترین نیروهای مسلح در عرصه بین‌الملل جایگاه والایی دارد؛.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه تصویر رهبر انقلاب اسلامی در دست آزادی‌خواهان قابل مشاهده است، اظهار کرد: اینکه در مسابقات ورزشی نیروهای مسلح، نیروهای مسلح کشورهای مختلف ملت ایران را تشویق می‌کنند نشان از نفوذ محبت ایران در دل مردم دنیاست.

وی آمریکا را سرمنشا مفاسد مختلف دنیا دانست و تصریح کرد: وهابیت، بهاییت و تکفیر توسط استکبار ایجاد و ساماندهی می‌شود، بر اساس پرونده مفسدینی که در دولت‌های مختلف کشور شناسایی و با آنها برخورد شده است، این افراد طرفدار سازگاری و تعامل آمریکا هستند. اگر اکنون با آمریکا سازش کنیم دنیا به ما می‌خندد چراکه ایران در دوران ضعف ایستادگی کرد اما اکنون با وجود قدرت دلیلی برای آشتی با آمریکا نیست.

نقدی با اشاره به اینکه مبارزه با آمریکا تا نابودی رژیم اشغال‌گر قدس و رژیم طاغوتی آمریکا ادامه پیدا می‌کند، عنوان کرد: اگر مسامحه‌ای در مبارزه بی‌امان با آمریکا داشته باشیم شهدا ما را نمی‌بخشند چرا که نهضت امام خمینی(ره) تا انقلاب امام مهدی(عج) ادامه دارد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفان خاطرنشان کرد: افرادی که خسته شده‌اند باید کنار بروند هر چند اکنون پیشکسوتان انقلاب نیز خسته نشده و مراجع و رهبری در عرصه مبارزه با استکبار استوار هستند. خسته شدگان مردم را به سازش دعوت نکنند و بگذارند مردم راه خود را ادامه دهند چراکه ملت ایران می‌خواهند مصداق حدیثی باشند که مردمی از قم برخاسته و تا ظهور حضرت ولی عصر(عج) مقابل ظلم ایستادگی خواهند کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها