خبرهای داغ:
امام جمعه قاین گفت: این راهپیمایی ها وتظاهرات ها برای انزجار از کشور آمریکا ونشان دادن گوشه ای ازتنفر امت اسلامی نسبت به ظلم های آمریکایی است.
کد خبر: ۸۷۷۲۲۶۳
|
۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی ، آیت الله سید مرتضی اصفهانی امام جمعه قاین در سخنرانی مراسم راهپیمایی 13آبان اظهارداشت:آمریکا در راس مستکبران جهان قرارداردوتمام کشورهای اروپایی وبه خصوص اتحادیه های اروپا با مسلمانان کینه دارند.

وی افزود: آمریکا از دیرباز با ملت ایران سر دشمنی داشته ودر سال های قبل از انقلاب وبعد از انقلاب چپاول گری های این کشور را بر ملت ایران دیده ایم و قطعا هرجنایتی برعلیه ملت مظلوم ایران وسایر کشورهای جهان صورت گرفته ومی گیرد پای آمریکا در میان است.

وی افزود: اگر وقایع قبل انقلاب از جمله کودتای 28مرداد،تشکیل ساواک وشکنجه های ملت ایران،قتل عام مردم در سال های 57و58وبعد از آن در جنگ تحمیلی را مروری داشته باشیم ردپایی از این کشور غاصب را می بینیم.

امام جمعه قاین تصریح کرد؛ترورشخصیتها،ظلم وستم وشکنجه،ایجادجنگ 8ساله برعلیه ما ،غارت اموال ایران و.. از جمله موضوعاتی است که برای آگاهی مردم ایران باید بیان شود وآمریکای غاصب باید به ملت ایران وجهان شناسانده شود وازاین شیطان بزرگ که درقرآن هم بردوری از شیطان تاکید شده است باید دوری کرد.

آیت الله اصفهانی گفت: بسیاری از ظلم ها وشکنجه های آمریکا قبل انقلاب به درستی برای مردم تبیین نشده است وباید مردم نسبت به این موضوعات آگاهی پیدا کنند.

خطیب جمعه قاین در بخش دیگری از سخنانش گفت: اگر ما فریاد مرگ بر آمریکا سرداده ایم این فریادمان انزجاراز ملت آمریکا نیست بلکه از سیاست آمریکاست واین مرگ برآمریکا گفتن ها مرگ بر ظلم آمریکاست وبه مردم آمریکا کاری نداریم واین موضوع را رهبر کبیر انقلاب بارها در سخنان خود نیز بیان داشته اند.

وی افزود: بسیاری از سخنان ما تذکر ویادآوری است واین تذکرات بسیار تاثیر گذاراست .

امام جمعه قاین با بیان این که آیا آمریکا نمی داند که میلیاردها دلار اسلحه خریداری شده توسط آل سعوداز آنها در کجا استفاده می شود؟آیا آمریکا از کشتارسعودیان خبرنداردآنگاه خودرا طرفدار سازمان ملل می داند؟آیا آمریکا خبر ندارد که داعش که دست پرورده خودآنهاست چه جنایتهایی را انجام میدهد؟گفت:این راهپیمایی ها وتظارهرات هابرای این است که این ظلم ها وشکنجه های دشمن را به او یادآوری کنیم وبا فریاد های مرگ برآمریکا انزجارخودرا از این غاصبین اعلام کنیم.

آیت الله اصفهانی اظهارداشت: این راهپیمایی ها وتظاهرات ها برای انزجار از کشور آمریکا ونشان دادن گوشه ای ازتنفر امت اسلامی نسبت به ظلم های آمریکایی است.

امام جمعه قاین در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع دانشجویان ودانش آموزان وسخنان گهر بارمقام معظم رهبری خطاب به وزرایی که از دولت رای اعتماد گرفته اند گفت: سخنان ومنویات رهبری راهنمایی برای شماست وباید آنها را سرلوحه کارخود قرار دهید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها