خبرهای داغ:
شورای هماهنگی نیروها و تشکل‏‌های فرهنگی حوزوی:

مزدوران از نفس افتاده و وابستگان داخلی از خون شهدا حیا کنند

شورای هماهنگی نیروها و تشکل‏‌های فرهنگی حوزوی در بیانیه‌ای ضمن انزجار از بدعهدی آمریکا و استمرار خباثت‏های دولتمردان آمریکایی نسبت به ملت ایران اعلام کرد: به ‏مزدوران از نفس افتاده و وابستگان داخلی استکبار نیز می‏گوئیم از خشم خدا بترسید واز خون شهداء حیاء کنید.
کد خبر: ۸۷۷۲۲۷۳
|
۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، در بیانیه شورای هماهنگی نیروها و تشکل‌های فرهنگی حوزوی آمده است: 13 آبان یاد آور سه حادثه مهم تاریخ انقلاب اسلامی است که هر یک از آنها جهتی از چهره پلید استکبار را نشان می‏دهد. حادثه اول، تبعید امام خمینی(ره) در سال 1343 است که ریشه در مخالفت با قانون کاپیتولاسیون آمریکایی داشت. قانونی که به بیش از 200 هزار نفر آمریکایی شاغل در ایران فرصت می‏داد تا بدون هرگونه پیگرد قانونی برای هر جنایتی آزاد باشند. حادثه دوم، به خاک و خون کشیدن ده‏ها دانش آموز تهرانی در 13 آبان سال 57 بود که اوج بی‏رحمی این کدخدای شیاطین را نشان می‏داد. قضیه سوم، تسخیر سفارت و لانه جاسوسی آمریکا به دست ملتی است که سال‏های متمادی ظلم‏ها، تحقیرها، دخالت‏ها و غارتگری‏های شیطان بزرگ را تحمل کرده است.

در این بیانیه افزوده شده است: این سه حادثه در 13 آبان نشانگر سیر پیدایش و پیمایش مبارزه انقلاب اسلامی با شیطان بزرگ و استکبار جهانی است. پس تا وقتی استکبار از خوی استکباری خود دست برندارد این مبارزه ادامه خواهد داشت. به فرموده حضرت امام (ره) «تا شرک و کفر هست، مبارزه هست و تا مبارزه هست ما هستیم. ما بر سر شهر و مملکت با کسى دعوا نداریم. ما تصمیم داریم پرچم "لا اله الّا اللَّه" را بر قلل رفیع کرامت و بزرگوارى به اهتزاز درآوریم.» و «با تأییدات خداوند متعال پرچم اسلام در آتیه‏اى نه چندان دور به دست ملت‏هاى اسلامى، بلکه مظلومان تشنه عدالت اسلامى، در سراسر عالم به اهتزاز درخواهد آمد».

در این بیانیه تصریح شده است: هویت حوزه‏های علمیه و حقیقت مرجعیت، کرسی تدریس و نظام طلبگی، نماد استکبار ستیزی است و اندک روحانی نماهای ارادتمند به اجانب، کسانی که با سوء استفاده از نماد روحانیت، پیاده نظام اجانبی نظیر آمریکا و انگلیس شده‏اند، کف روی سیل هستند که به زودی از بین خواهند رفت.

در این بیانیه خاطرنشان شده است: اکنون که به لطف الهی و همت مدیران انقلابی، فضای حوزه رو به انقلابی‏تر شدن می‏رود و شرایط برای فعالیت جهادی نیروهای انقلابی بازتر می‏شود، شایسته است اعاظم محترم و اساتید معظم با بازخوانی و تبیین اهداف و برنامه‏های امامین انقلاب اسلامی در مبارزه با استکبار جهانی، برای طلاب جوان، روحیه و تفکر انقلابی و استکبار ستیزی حوزویان را تقویت کنند.

در بیانیه شورای هماهنگی نیروها و تشکل‏های فرهنگی حوزوی تاکید شده است: ما اعلام می‏داریم هرچند آمریکا واقعا شیطان بزرگ است ولی به فرموده حضرت امام (ره) «هیچ غلطی نمی‌تواند بکند» پس مسؤولان محترم دولتی بدانند سر رشته‏ همه کارها به دست خداست نه کدخداهای دروغین. «هرکس برای خدا باشد، خدا برای اوست ... به خدا توکّل کنید، از هیچ چیز نترسید و ملاحظه‌ی تهدیدها و اخم‏ها را نکنید. البته این به معنای آن نیست که از دشمنی‏ها غفلت کنید؛ نه، غفلت هم نکنید. اگر روزی اجازه نرمش قهرمانانه و مذاکره به شما داده شد و مجبور شدید با دشمن دست بدهید، به توصیه بزرگان، باید انگشتان دستتان را هم بشمرید. توجه داشته باشید که اگر مشکلات تحریم و تهدید هست خدا هم هست. (مقام معظم رهبری)

در پایان این بیانیه تصریح شده است: به ‏مزدوران از نفس افتاده و وابستگان داخلی استکبار نیز می‏گوییم از خشم خدا بترسید و از خون شهداء حیاء کنید. ما اعضای شورای هماهنگی نیرو‏ها و تشکل‏های فرهنگی حوزوی ضمن انزجار از بدعهدی آمریکا و استمرار خباثت‏‌های دولتمردان آمریکایی نسبت به ملت ایران، شعار مرگ بر آمریکا را یادگار پیر فرزانه انقلاب دانسته و بر عهد خود در استکبار ستیزی پایبندیم و بر آن تاکید می‏کنیم.
ارسال نظرات