امام جمعه کوهبنان درمراسم13آبان:

امروز هر فتنه و کشتار‌ی در هر جای دنیا زیر سر آمریکا و رژیم صهیونیستی است

امام جمعه کوهبنان در جمع راهپیمایان یوم‌الله 13 آبان گفت: دولت آمریکا و متحدانش طی سال‌های گذشته همواره به دشمنی با ملت ما ادامه دادند و امروز هم هر جای دنیا کشتار و فتنه‌ای است، زیر سر آمریکا و رژیم صهیونیستی است.
کد خبر: ۸۷۷۲۳۲۴
|
۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج درکرمان؛ حجت‌الاسلام جعفری  سخنران مراسم راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان شهرستان کوهبنان در محل تجمع راهپیمایان بصیر این روز اظهار داشت: 13 آبان از روزهای حماسی و ارزشمند در تاریخ انقلاب اسلامی است که خون پاک دانش آموزان در صحن دانشگاه این شورش و جوشش را مضاعف کرد، در حالی که ملت وفادار به امام خمینی(ره) جان خود را در طبق اخلاص نهادند و با تمام وجود از انقلاب دفاع کردند.
وی تاکید کرد: براساس آیات و روایات، انسان مؤمن باید بداند با چه کسی باید ارتباط داشته باشد، کسانی که درصدد ظلم و استکبار هستند برای دوستی و ارتباط خوب نیستند، بنابراین مؤمن باید همیشه از موضع قدرت در برابر دشمنان وارد شود، چراکه مؤمن عزیز است و هیچ قدرت پوشالی نمی‌تواند در برابر قدرت ایمانی ایستادگی کند.
جعفری تبیین کرد: دولت آمریکا و متحدانش طی سال‌های گذشته همواره به دشمنی با ملت ما ادامه دادند و امروز هم هر جای دنیا کشتار و فتنه‌ای است، زیر سر آمریکا و رژیم صهیونیستی است.
وی یادآور شد: آمریکایی‌ها حتی به دوستان خودشان نیز رحم نمی‌کنند و نمونه بارز آن حکومت پهلوی است که غلام حلقه به گوش آنان بودند، اما شاهد خیانت، غارت اموال عمومی مردم ایران، ترور افراد و شخصیت‌ها در این دوران هستیم.
جعفری خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها قابل اعتماد نیستند، کسانی که طی 60 سال از خیانت به ملت ما دریغ نکردند و همواره درصدد بودند تا به اقتصاد، فرهنگ، مذهب و سیاست ما از راه‌های مختلف ضربه بزنند، اما ملت ایران همچنان پابرجا و مقاوم ایستاده است.
امام جمعه کوهبنان متذکر شد: براساس دستور قرآن ما موظف هستیم در برابر استکبار بایستیم و جهاد در راه خدا را به عنوان بهترین مدرک و سر لوحه در مقابل آمریکا داشته باشیم و بدانیم اگر با آمریکا کنار بیاییم و دوستی کنیم باز هم شاهد خیانت آنان خواهیم بود.
وی عنوان کرد: بعد از این همه مذاکرات در قضیه برجام، امروز ملت ایران شاهد خیانت و بدعهدی آمریکایی‌ها هستند، باید هوشیار و بصیر باشیم وقتی مدیریتی قرآنی و رهبری فرزانه داریم باید با تمام وجود گوش به فرمان او باشیم، البته امروز مردم و مسئولان همگان به این نتیجه رسیده‌اند که آمریکا قابل اعتماد نیست.
جعفری گفت: بهترین راه مقابله با استکبار مقاومت و ایستادگی در برابر آنان همراه با دسترسی به تجهیزات مدرن و روز است که به دست جوانان برومند ایران اسلامی ساخته می‌شود و ترس و وحشت را در وجود دشمنان به ارمغان می‌آورد.
وی یادآور شد: باید در مسائل فرهنگی و اقتصادی نیز تلاش ما مضاعف باشد در مسائل فرهنگی کوچکترین بی‌دقتی و بی‌تدبیری زمینه را برای نفوذ دشمن فراهم می‌کند و در بحث اقتصاد نیز باید توصیه‌های مقام معظم رهبری جدی گرفته شود.
امام جمعه کوهبنان اضافه کرد: برای تحقق واقعی اقتصاد مقاومتی باید در راستای تولید با کیفیت داخلی و خرید محصولات داخلی اقدام شود و تولید کنند‌گان تعهد داشته باشند اجناس با کیفیتی وارد بازار کنند که دیگر مردم به سمت و سوی کالای خارجی نروند‌.
وی خاطرنشان کرد: مسئولان و مردم باید در کنار هم در راستای اقتصاد مقاومتی گام بردارند و از فرصت پیش آمده بهره وافر ببرند، مردم با استفاده از وام‌های خوب بسیج سازندگی و مراکز دیگر در راستای افزایش تولید گام بردارند.
جعفری به همایش بزرگ اربعین حسینی اشاره کرد و افزود: چنین اجتماع بزرگی فقط در اربعین آن هم در کربلا اتفاق می‌افتد که علاوه بر شیعیان، محبان اهل بیت ( ع ) و فرقه‌های غیر مسلمان در این مراسم عظیم شرکت می‌کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار